Toon posts:

Logitech Quickcam Express prob [win XP pro sp1]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje een logitech quickcam express gekregen bij de bank en ik heb er hier ooit al is over gepost ivm dit probleem maar nu heb ik dan nog weer eens geprobeerd hem te installeren op mijn pc maar tevergeefs... ik heb het geprobeerd zonder drivers, met oude drivers(van op de cd), en met nieuwste drivers van de logitech site, ik heb alle troubleshooting en faq doorgenomen van logitech ik weet echt niet meer hoe ik dit kan oplossen.
Telkens als ik hem inplug voor de eerste maal als ik hem wil installen komt dit erop. :? :X

ps: ik heb hem bij men vader ook geprobeerd vandaag eerst zonder sp1 dan met sp1 en daar was hetzelfde prob aanwezig

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 22:00 ]

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Heb je de nieuwste drivers van je moederbord geïnstalleerd? Soms verhelpt dat het probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door MM op 25-01-2004 22:22 ]

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
heb net die drivers geüpdate maar dit verhelpt niks :/
/edit: niemand een idee? :?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 15:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 00:14:
heb net die drivers geüpdate maar dit verhelpt niks :/
/edit: niemand een idee? :?
't zou zonder zijn om nu nog eens een aantal euro's uit moeten te geven aan een webcam...kheb net men oude digicam weggedaan die ik altij heb gebruikt als webcam en nu ben ik er helemaal aan gewend. Kan echt niemand mij helpen? En als er echt niets aan te doen is kan ik dan niet ergens bij logitech zelf terecht ofzo? rekeninghoudend met het feit dat ik hem gratis heb gekregen bij de opening van een nieuwe spaarrekening bij de bank.