Ik heb sinds kort een Canon Powershot A70 digitale camera, en ik wil em graag als webcam gebruiken in MSN Messenger. Als ik de wizard "beeld en geluid afstemmen" draai heb ik gewoon beeld (via composite op Radeon 9800). Wil ik vervolgens in een gespreksvenster de camera gebruiken, dan krijg ik deze melding:
"MSN Messenger kan geen camera vinden. Controleer of de camera is aangesloten en probeer het opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw."
Bij "instellingen voor de webcam"is alles grayed out
Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos? Alvast bedankt
@mods
Met de search of google kom ik geen klap verder. Als een moderator vindt dat ik het mis heb en het wél daarmee had kunnen vinden hoor ik het graag, maar dan wel met een link naar een topic waar het antwoord op mijn probleem staat.
"MSN Messenger kan geen camera vinden. Controleer of de camera is aangesloten en probeer het opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw."
Bij "instellingen voor de webcam"is alles grayed out
Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos? Alvast bedankt
@mods
Met de search of google kom ik geen klap verder. Als een moderator vindt dat ik het mis heb en het wél daarmee had kunnen vinden hoor ik het graag, maar dan wel met een link naar een topic waar het antwoord op mijn probleem staat.
Koekie?