Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Hoe mini is dat mini dan? Heb ze nog nooit gezien... Moet je anders eens aan zo'n winkel vragen, of ze ook te koop zijn. Misschien willen ze hem tegen geld wel kwijt?
Ik heb zelf wel een mini breedbeeld tv, maar ik neem aan dat je kleiner dan 37cm bedoelt?
Ik heb zelf wel een mini breedbeeld tv, maar ik neem aan dat je kleiner dan 37cm bedoelt?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Weet niet de precieze afmetingen maar 37 cm komt in de buurt, ik neem aan diagonaal gemeten ?
Ik heb er vorig jaar een gekocht:P TV is echt super:) maar ik zie ze de laatste tijd ook niet meer..
Wat is het type nummer, kan ik Sony Nederland nog een keer bellen of ze er 1 in het magazijn 'over' hebben.
PS. Ik neem aan dat je op deze tv ook kunt kiezen tussen verschillende beeldformaten -> 4:3 16: 9 etc.
PS. Ik neem aan dat je op deze tv ook kunt kiezen tussen verschillende beeldformaten -> 4:3 16: 9 etc.
Je bedoelt zeker zo'n breedbeeld die je ook ziet hangen bij de MAC op Utrecht-centraal 
das echt wel klein, ik moest er vet om lachuh
maar voor de rest heb ik nix zinnigs te melden...
das echt wel klein, ik moest er vet om lachuh
maar voor de rest heb ik nix zinnigs te melden...
Euhm, ik heb dus de 4:3 diagonaal gemeten, type was 2,5 jaar geleden kv16ws1 (stereo breedbeeld)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik heb er ook zo een, echter ik gebruik hem niet meer. Wanna buy? (~2 jaar oud).
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Ik wou er ook zo-een voor me consoles
maar die was toen net zo duur als een 72 cm breedbeeld omdat de productie kosten zo hoog lagen vanwege weinig vraag
maar die was toen net zo duur als een 72 cm breedbeeld omdat de productie kosten zo hoog lagen vanwege weinig vraag
.
Pagina: 1