Toon posts:

Yuri's Revenge probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg steeds deze fout bij Yuri's Revenge en Red Alert 2 als ik even aan het spelen ben, het maakt niet uit of ik on of offline speel ik krijg hem steeds als ik een tijdje in het spel zit, ik merk wel dat ik dit venster eerder krijg als ik online speel dan als ik offline speel... Ik draai Windows XP pro service pack 1 en heb hem gistere opnieuw geinstalleerd. Mijn hardware: Asus A7N8X-X 512mb ddr 2600+ cpu (niet overklokt) 40 en 30 gb hdd van samsung en seagate. heb gegoogled maar kon niets vinden heb btw de nieuwste updates van Red alert 2 en Yuri's Revenge... iemand dit ook?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/thenselmans/yr.jpg

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:52

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Heb je al geprobeerd om de spellen te verwijderen, alles uit het register te halen en opnieuw te installeren? (dit help in veel gevallen)

Sometimes human's are...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gistere heel mn pc geformatteerd... alles opnieuw erop... zou het aan winxp liggen? ga morgen win98 proberen. en btw C&C Generals doet het wel. :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 98 se geprobeert maar dit werkte niet, nu heb ik mn geforce 2MX400 pci even vervangt door een ander pci kaartje dit werkt wel. Echter niet voor lang want na een half uurtje een missie te doen liep de pc vast. Nu kan ik de laatste save file niet meer opennen. :? is er mischien een software pakketje gemaakt om deze savegames te repareren.

Verwijderd

Topicstarter
Ga binnekort nieuwe videokaart halen, GeForce FX 5200 128mb. Hoopen dat het werkt. :/

Verwijderd

Mwa volgens mij is dat et ook niet, tis gewoon een crash generals heeft het ook en RA2 heeft het ook.. Tis iets met het geheugen van de game of pc dunno want hij crasht namelijk bij teveel units tis een programeer fout en heeft niks met je video kaart te maken voor zover ik weet.. Want ik heb het al wel gehad op al mn video kaarten... GeForce 2 @ RA2 8mb onboard kaartje @ RA2 @ skoele 8) uhm Radeon 9000 pro @ Generals en nu mn geforce fx 5600, heb ik het ook al een keer gehad op Zero Hour

Maargoed aan je screenshot tezien was je nog niet lang bezig dus zal het wel geen unit exceed zijn. De error zegt het ook al Internal Error, eentje in de game zelf dus. Beste is dat als je hem legaal hebt, en gereistreed dat je ff westwood support nu EA support denk ik belt of emailt, die weten er vast meer van ;)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:28

Flexx

This side up

Heb je met de Rules.ini zitten rommelen of een mod erop staan ? Bij mij geeft hij deze fout als ik een van die 2 dingen heb zowel bij RA2 als TS (zelfde engine)

Het kan zijn dat de rules of mod naar iets verwijst wat niet bestaat en dan loopt je game vast.

En heb je de laatste patch van RA2 er opstaan ?

Verwijderd

Hier heb ik ook last van gehad met RA2. In het begin niet, maar toen zomaar ineens kon ik niet langer dan 5 minuten spelen en dan crashte ie terug naar de desktop. Ik weet alleen niet meer of en wat ik er tegen gedaan heb.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is bij generals opgelost...
Ik zag het landschap helemaal niet (het was zwart) nu zie ik alles weer. Heb mn videokaart geforce 2MX400 vervangen door een FX5200 128mb. En heb een van mn geheugen pinnetjes er uit gehaald, na het er uit halen van dat pinnetje heb ik geen 1 vastloper meer gehad met generals... Ik ga nu kijken of Yuri's Revenge het ook doet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is volledig opgelost! :) Nu wil ik alleen mijn DDR geheugen gaan testen of het dus ook echt fouten bevat. Het zijn twee pinnetjes van 256mb het ene pinnetje is van Kingston en het andere van TYI. Ze zijn bijde PC-333. Nu zoek ik dus een progje wat mn geheugen uitgebreid test en wat liefst een beetje snel te werk gaat. Bedankt iedereen! :>

[EDIT]

Ik heb het geheugen getest en het Kingston pinnetje was 100% inorde maar het TYI pinnetje bevatte meer dan 19000 (ja 3 nullen ja!) errors! :o Ik snap nu dus ook waarom mijn pc soms heel traag deed. Ik heb nog garantie en ik ga het pinnetje dus ook zsm ruilen.

[EDIT/]

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 09:32 ]

Pagina: 1