Toon posts:

welke koeler kan ik het best nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi tweakers!
ik heb een vraagje voor jullie: ik heb een nieuwe computer met een asus k8v moederboard en een amd 64 bit 3000+ proccesor nou maakt de koeler die er nu op zit nogal wat lawaai en valt de temperatuur ook een beetje tegen -> 55 graden na een paar uurtjes gamen, en bovendien is zo'n koeler natuurlijk niet l33t tegenover de waterkoeling van de buurjonge >:) :P >:)

nou is mijn vraag welke koeler kan ik het best nemen?
- de Zalman CNPS7000A-AICu CPUCooler - 39,00
- de Zalman CNPS7000A-Cu CPU Cooler - 49,00
- of de Zalman Zalman CNPS7000-AICu CPU Cooler - 39,00

ik weet echt niet welke beter is dus welke ik zou moeten nemen ze kunnen allemaal op mijn socket 754 hopelijk kunnen jullie me helpen :)

Alvast bedankt - martijn

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:54

momania

iPhone 30! Bam!

Welkom op GoT ;)

Op GoT zijn er wat richtlijnen, daarin staat bv het volgende:
Welke topics horen hier niet thuis

'Welke koeler moet ik kopen' : Via de search en reviews zijn genoeg ervaringen over koelers te vinden. Deze topics kun je gebruiken om de ervaringen van andere gebruikers te zien :
[Cooling] Ervaringen met AMD koelers
[Cooling] Ervaringen met Intel koelers
Natuurlijk kun je daar zelf ook je goede / slechte ervaringen met bepaalde koelers plaatsen.

'Hoever kan ik m'n processor overclocken' : Voor overclocken bestaat geen garantie. Overclocken is gewoon een kwestie van proberen.

'Wat voor processor / systeem / geheugen moet ik kopen' : Ook hiervoor geldt reviews lezen en zoeken. En bedenk wederom : er zijn geen garanties voor overclockbaarheid.
probeer dus gewoon zelf door veel te lezen de beste uit te kiezen ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dmonic, toen je dit topic aanmaakte zag je dit bovenin:
* Lees de algemene FAQ inzake topicstarts zodat je weet wat er van een topicstart wordt verwacht.
* Lees de DOC FAQ en Moderatiepolicy DOC goed door voordat je een topic begint.
* Vergeet de search niet, misschien is je vraag/probleem al langsgeweest.
* Wees duidelijk in je topicstart, des te beter kunnen anderen helpen.
De door jou genoemde coolers zijn al in talloze topics hier in DOC behandeld, die had je dus prima met de search kunnen vinden. Verder geldt voor jou ook dit stukje uit de DOC FAQ: Welke koeler?

Succes.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.