"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Je zou ook eens nieuwe drivers kunnen downloaden op de website van de fabrikant.
[ Voor 4% gewijzigd door frim op 25-01-2004 22:13 ]
Hij vindt dan wel nieuwe hardware maar claimt geen goede drivers te kunnen vinden. Ik weet overigens niet eens zeker of die uitroeptekens te maken hebben met de card reader, ik kwam nooit in aparaatbeheer.frim schreef op 25 januari 2004 @ 22:13:
Soms kan het ook helpen om gewoon die dingetjes met uitroeptekens te verwijderen en de computer opnieuw op te starten. Herkent hij het apparaat wel als je hem inplugt? (Dat is, krijg je een schermpje dat zoiets meldt als "nieuwe hardware gedetecteerd, bezig met zoeken naar drivers" of zo?)
Zal ik morgen eens naar kijken.Steenvoorde schreef op 25 januari 2004 @ 20:07:
Probeer eens de betreffende ENUM registry keys te wissen en dan te rebooten (wel eerst een backupje van die keys maken natuurlijk).
Eeerst werkte het zonder drivers (nouja, windows drivers dan).Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 21:54:
Heb je ookal de oude drivers verwijderd van je PC?
Je zou ook eens nieuwe drivers kunnen downloaden op de website van de fabrikant.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
ik werk zelf op windows xp proffessional met service pack 1
Ik denk dat je het beste de eventuele oude drivers te verwijderen en coputer te restarten(eventueel upgraden naar windows xp proffesional met service pack 1.
Zonder een driver werkt ie nieteddysmits schreef op 26 januari 2004 @ 23:10:
Ik heb zelf een asus 7 in 1 reader, en dit werkt gewoon zonder drivers prima,
ik werk zelf op windows xp proffessional met service pack 1
Ik denk dat je het beste de eventuele oude drivers te verwijderen en coputer te restarten(eventueel upgraden naar windows xp proffesional met service pack 1.
Maaruh de meeste cardreaders zijn hot pluggable in XP
Verwijderd
ik heb net een nieuwe pc gebouwd met een asus P4P800 Deluxe moederbord ik heb alleen het probleem de ene keer word de interne kaartreader wel herkend de andere keer weer niet volgens mij ligt het aan de bios omdat die ook zo'n cardreader ondersteuning heeft en daarom niet doorgeeft aan windows is er een soort patch waarmee dit probleem opgelost word
dit is dus hetzelfde probleem als die andere hebben is hier een patch voor misschien ?!?
ik ben hopeloos
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()