Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MP3-Speler] Beatman Flash-64 SM Card weer bruikbaar maken.

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb hier een Beatman Flash-64 met een 128mb SmartMediakaart. Alleen nu is de SmartMedia kaart niet meer te lezen in cardreaders.

Ik heb het getest in 2 sitecom readers / de 1e is zelfs terug gegaan voor rma maar dit was niet het geval het lag aan de SmartMedia kaart omdat deze het ook niet meer doet in een Canon MP370 Printer Cardreader.

Hoe krijg ik die SmartMedia weer terug ? is er Low-Level-Format software voor Flash Kaarten ? of is m`n SmartMedia gedoemd met een mp3 speler geheugen status.

Verwijderd

Misschien is de chip beschadigd.
Moet je even goed kijken.

En anders moet je met de Freecom Digital Audio Manager je kaartje formatteren en voortaan alles uploaden met de cardreader/writer.

De Beatman heeft teveel bugs waardoor het kaartje steeds naar de **** gaat

Verwijderd

Heb je al gekeken in Computer Managment bij Disk Managment als de card in de
reader zit en aangesloten is op de USB ?
Zie je daar een driveletter voor die cardreader ?
Zo ja, dan moet je waarschijnlijk een FAT32 partitie aanmaken en hem daarna
formatteren.
[Dit werkt alleen in Windows2000/XP]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 20:29 ]

• raymonvdm
Allemaal mis.

Het kaartje is niks mis mee. Alleen windows XP leest hem gewoon niet ook al ziet de cardreader hem wel. Hij geeft aan 0 kb. Ik heb m`n Freecom pas 3maanden dus de bugs zullen wel uit deze firmware zijn. Hoe krijg ik het kaartje weer readable voor andere os dan beatman os ??

Zijn hier recovery tools voor ?

Alleen jammer dat je met de software alleen de mp3`s kan weggooien en niet meer eraf halen.

Verwijderd

raymonvdm schreef op 25 januari 2004 @ 23:43:
Allemaal mis.

Het kaartje is niks mis mee. Alleen windows XP leest hem gewoon niet ook al ziet de cardreader hem wel. Hij geeft aan 0 kb. Ik heb m`n Freecom pas 3maanden dus de bugs zullen wel uit deze firmware zijn. Hoe krijg ik het kaartje weer readable voor andere os dan beatman os ??

Zijn hier recovery tools voor ?

Alleen jammer dat je met de software alleen de mp3`s kan weggooien en niet meer eraf halen.
Ik had die van mij bijna een jaar terug gekocht.
Ik vond zoveel bugs in dat ding dat ik em terugstuurde 2maanden geleden.
En in deze firmware zitten ook rare bugs:
* Nummers soms skippen
* Digital Audio Manager loopt vast
* Batterij indicator staat soms uit

En nog een paar

• raymonvdm
Ik heb art. NO 19034 Rev 2.47

-Ik weet niet welke jij had maar ik heb dus geen problemen met de audiomanager (update gedownload van freecom)

-Ik heb niet het probleem gehad met het skippen van nummer / nog niet gemerkt maar ik luister meestal in stukken geknipte remixen dus dan hoor je dat wel.

-Ik heb het wel sinds ik GP Powerbanks 800 AAA gebruik dat de batterij indicator minder accuraat is maar dit heb ik pas 1 keer gemerkt.
Pagina: 1