Flash ad bedekt pulldownmenu

Pagina: 1
Acties:

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03 22:05
Op http://www.tweakers.net/pricewatch bedekt een grote microsoft flashadvertentie het categorie pulldown menu, hierdoor wordt zo'n ongeveer 1/4 van het menu afgedekt. Geen ramp omdat de categorien ook onderaan de pagina staan, maar niet de bedoeling lijkt mij?

Firebird 0.7 / Win 2000

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verkeerde positionering Microsoft BAD <--- Heb je daar wat aan?

Installeer eens een nieuwere versie van Firebird (laatste nightly ofzo) en kijk dan nog eens of je het probleem hebt :) .

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03 22:05
Niet echt want de Advertentie staat gewoon op de juiste plaats in de tekst, maar doordat het categorie pulldownmenu vrij groot is komt deze dus voor een groot deel onder de advertentie te staan. Maar zoals ik al zeg geen ramp de categorien staan ook iets lager op de pagina. Ik maak alleen altijd gebruik van het pulldownmenu, en die is hierdoor dus onbruikbaar :)

edit:
screenshot, sorry voor brakke qualiteit zit nu even op een 233mhz zonder fatsoenlijk fotobew programma (alleen win imaging of paint :) ).
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/2525Eh541CuL.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Civil op 25-01-2004 20:04 . Reden: screenshot ]

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 12:36
Civil schreef op 25 januari 2004 @ 19:48:
Niet echt want de Advertentie staat gewoon op de juiste plaats in de tekst, maar doordat het categorie pulldownmenu vrij groot is komt deze dus voor een groot deel onder de advertentie te staan. Maar zoals ik al zeg geen ramp de categorien staan ook iets lager op de pagina. Ik maak alleen altijd gebruik van het pulldownmenu, en die is hierdoor dus onbruikbaar :)

edit:
screenshot, sorry voor brakke qualiteit zit nu even op een 233mhz zonder fatsoenlijk fotobew programma (alleen win imaging of paint :) ).
[afbeelding]
Maar met paint kun je nog wel de image size aanpassen ;)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Lijkt erop dat hier even een z-index anders moet of - als dat al gebeurd is - er even wat javascript gebruikt moet worden om die banner tijdelijk te verbergen op het moment dat er een menu geopend is :).

edit:

Je kan dat overigens op DevTrack melden...ik moet zelf nog even aan de slag, dus laat het aan iemand anders over :).

[ Voor 25% gewijzigd door odysseus op 25-01-2004 22:23 ]

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.