Toon posts:

straks javascript nodig voor flash?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers... viavia kom ik terecht op een pagina waarin het volgende beschreven wordt:

Changes in the next version of Internet Explorer require a new way to place swf's into a web page.

Some folks just getting into flash design may not be aware
of the microsoft/eolas case.

The bottom line is.... MS lost and has had to modify future releases
of Internet Explorer.

"Users will be able to view embedded content and applications in their present form—until they update their browsers to the future version of Internet Explorer on Windows. The soonest you can expect to see the new browser is early (2004). So, for a while, most users will see everything normally. When users download and install the new browser, on some sites they'll see a dialog box asking for their permission to view each piece of embedded or "active" content."

Craig Goodman
Macromedia

Hmzzzz... lekker dan!!! Ik denk ik deel dit ff mede voor alle flashers.... Op de search was er nl. nog niks over te vinden

Hebben jullie al ervaring met dit js?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-02 11:17

Clay

cookie erbij?

Het gaat erom dat plugins niet meer seamless mogen zijn. Als gebruiker zou je ervan op de hoogte moeten zijn dat er een plugin gaat draaien, zoals flash. Wat betreft die "js", die is er niet. Je krijg idd een dialog box of de pagina door mag gaan met laden, maar daar zit ook alleen maar een OK knop in :{ nix permission dus, gewoon obstructie. En ik had in IE al een confirm op alle activeX meuk staan, dus dat worden er nu dan 2 :+ (voor zover ik IE nog gebruikte dan)

Overigens staat er ergens op MS al een workaround als ik het goed begrepen heb. Maar voor zover ik weet verandert er voor jou als developer dus niets.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar toch wil je de klant zo min mogelijk lastig vallen met deze rotzooi toch? dus er bestaat wel een workaround?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
was dit niet legaal te fixen door:

document.write(embed code) te gebruiken?

gelukkig doen wij alles al zo ;). Had iets te maken met het wat is nou embedded en wat niet ;). En since de swf volgens een document.write er eigenlijk niet staat, maar wordt aangemaakt 'on the fly' is dit hetzelfde als het openen van een div of een bannerchange...

Kan er naast zitten maar ik dacht dat de 'truuk' was....

Patents zouden verboden moeten worden als dit tegen het merendeel van de users. Hell je kunt wel marihuana kopen maar geen plugin draaien?...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

oud nieuws:

[rml][ IE/ActiveX aanpassing] Consequenties?[/rml]
Nieuwe versie IE: Macromedia heeft de oplossing

ps; het juiste zoekwoord was "eolas", en dat is toch wel behoorlijk in het nieuws geweest vorig jaar november - je bent een beetje laat dus ;)

[ Voor 29% gewijzigd door crisp op 25-01-2004 21:21 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1