Toon posts:

DI 6045 (Router) Dlink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een router van D-Link , de 604, mijn probleem is dat die zomaar iets doet wat ik niet gevraagt heb of dat ik iets verkeerds gedaan heb kan ook , ik kan me dus niet meer in loggen op die router, kzou graag die poorten willen in stellen maar dat kan ik niet doen zolang ik daar niet in kan,

alles wat ik die is normaal (denk ik)
connect via explorer via http://192.168.0.1
de url klopt of IP want als ik scan met lan guard krijg ik deze info

IP Address : 192.168.0.1
Operating System : Multiple Broadband/Wireless Device (HiP-400E/Dlink DI-707/SMC7004AWBR)
Time to live : 64

SNMP info (system)
sysDescr - Internet Gateway Device
sysUpTime - 12 hours, 45 minutes, 18 seconds
Object ID - 1.3.6.1.4.1.171 (Multiple Broadband/Wireless Device (HiP-400E/Dlink DI-707/SMC7004AWBR))

TCP ports - 2 open ports
80 [ Http => World Wide Web, HTTP ]
HTTP/1.0 401 NG
WWW-Authenticate: Basic realm=_DI-604_

515 [ printer => Printer Spooler ]

UDP ports - 4 open ports
53 [ DNS => Domain Name Server ]
67 [ bootps => Bootstrap Protocol Server ]
161 [ SNMP => Simple Network Management Protocol ]
1900 [ ssdp => Simple Service Discovery Protocol ]

het kan zijn dat er nog poorten zijn ingesteld maar dat weet ik niet, is al even geleden

ik gebruik Admin als login maar dat neemt die niet aan , dit die ik 3 maal en dan krijg ik een error met internet explorer

Unauthorized

Met Opera kan ik blijven proberen.

Op internet of op de site van D-Link staat dat ik met een peperklip de knot 10 sec moet inhouden en dan zou de gegevens gereset worden , dit heb ik nu al 8 keer gedaan maar ik kan nog neit inloggen en de gegevens blijven het zelfde, ik heb niet echt het gevoel dat die nu gereset is.

Wie kan me helpen of zeggen hoe ik dit kan op lossen , ik dacht aan een nieuwe versie er op te zetten maar dat lukt niet omdat ik geen toegang heb via FTP op dat ding omdat die mijn login niet pakt

Help Me pls

Verwijderd

misschien stom, maar heb je lowcaps gebruikt: admin dus volgens de manual?

Verwijderd

Topicstarter
toevallig zie je dat alsje dat met Shift Lock typt of niet

gewoon admin , ik heb genoeg geporbeer met hooft letter grote letters, in het boek zelf staat dat je het moet intypen met gewone letters zonder 1 hoofdletter

Verwijderd

admin met blank passwd idd.
mja, aangezien je verbinding kan leggen (hij vraagt immers auth) is dat username/password veranderd blijkbaar. Een reset zou moeten helpen, maar dat heb je ook al geprobeerd lees ik... geen idee meteen dan...