Toon posts:

Weblog en Forum ineen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de zoekfunctie al meerder malen geprobeerd maar niet het bevredigende antwoord gekregen.

Ik zoek voor een nieuw op te zetten site:
* een weblog
* forum
* Mogelijkheid om links toe te voegen aan weblog (frontpage met nieuws)
* Meerder users voor zowel weblog als forum
* verschillende rechten
* fotoboek
* mogelijkheid om pagina's aan te maken en te beheren door verschillende mensen
* RSS Feed

Php-Nuke, lijkt interessant maar heeft toch te weinig mogelijkheden om dit goed in te richten. postNuke ziet er ook niet veel belovend uit en voor de rest zie ik nog geen weblog's (CMS) waarbij een mooi forum is ingebouwd. (XOOP viel ook af)

Heeft iemand een aantal goede ideeen voor andere CMS (weblog / Forum) ?

Alvast bedankt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

react? :+

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
sluikreclame? :+

even serieus - o.a. met react (ja, chem heeft wel gelijk ;)) en vbulletin (bijvoorbeeld met VBPortal* oid) zou je een heel eind kunnen komen. prijzen van React weet ik helaas niet, en vbulletin kost geloof ik rond de 90 dollar :)

*er is dan een forum dat 'news' oid heeft (je geeft t forumid op geloof ik), en elk topic erin verschijnt als newsitem op een portal-index. de thread wordt dan gebruik als reactiesysteem op een nieuwsbericht :)

vBulletin
React
vbPortal**

** draait zelf ook op vbPortal, dan rkijg je ongeveer een idee :)

[ Voor 43% gewijzigd door G33rt op 25-01-2004 21:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek toch meer naar een "gratis" weblog / forum.
Helaas is vbulletin dat niet :'(

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:55

Eranum

geek!

Dan zou je nog kunnen kijken naar phpBB met een portal mod. Opzicht het zelfde als de vBulletin optie die werd gegeven. Alleen dan freeware.

Maar, wil je het toch voor langere tijd en wat serieuzer gaan gebruiken. Dan zou ik toch voor vB gaan. Zelf heb ik een aantal jaar phpBB gedraaid voor een website. Maar sinds we over zijn gegaan op vB, is het toch een heel stuk aangenamer geworden.

tää on taas niin tätä

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 22:30:
Ik zoek toch meer naar een "gratis" weblog / forum.
Helaas is vbulletin dat niet :'(
er is wel een lite-versie van vbulletin geloof ik, dan kan je iig kijken of je het wat vind. maar als je liever geen geld uit geeft (kan ik me voorstellen als je iets gaat proberen) kan je inderdaad beter eerst phpbb nemen :)
Pagina: 1