Ik heb een nieuw moederbord (asus) en een pentium 4 2600mhz processor gekocht.
Alles heb ik ingebouwd, maar als ik hem wil opstarten dan komt dat logo van asus en verder komt ie niet want dan krijg ik een helemaal blauw scherm met de mededeling dat ie windows xp niet kan opstarten omdat waarschijnlijk virus heeft (wat dus helemaal niet zo is) dat de hardware niet correct is aangesloten en etc. en daaronder een fout code die er ongeveer zo uit ziet: Stop 00000007x
(met daar achter nog wat getallen).
verder kan ik helemaal niks doen alleen uitzetten.
Bij opnieuw opstarten kan ik in veilige modus normaal en nog wat spul opstarten maar precies hetzelfde liedje dan.
WIE kan mij helpen????
ik heb nu mijn oude moederbord(SIS) en p3 800mhz er weer in.
Windows xp prof. draai ik.
Ik wil mijn pc niet formateren!
Alvast bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Yanick
Alles heb ik ingebouwd, maar als ik hem wil opstarten dan komt dat logo van asus en verder komt ie niet want dan krijg ik een helemaal blauw scherm met de mededeling dat ie windows xp niet kan opstarten omdat waarschijnlijk virus heeft (wat dus helemaal niet zo is) dat de hardware niet correct is aangesloten en etc. en daaronder een fout code die er ongeveer zo uit ziet: Stop 00000007x
(met daar achter nog wat getallen).
verder kan ik helemaal niks doen alleen uitzetten.
Bij opnieuw opstarten kan ik in veilige modus normaal en nog wat spul opstarten maar precies hetzelfde liedje dan.
WIE kan mij helpen????
ik heb nu mijn oude moederbord(SIS) en p3 800mhz er weer in.
Windows xp prof. draai ik.
Ik wil mijn pc niet formateren!
Alvast bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Yanick