Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
momenteel hebben ze inderdaad een een of ander gammel apparaat voor 444,-
voor mp3z prima voor dvd's redelijk
voor mp3z prima voor dvd's redelijk
Verwijderd
prijzen staan niet op internet. Aanbiedingen zijn inderdaad vaak scherp maar 'gewone' prijzen zijn zeker niet altijd het goedkoopste (behalve top100 cd's). O ja mocht
je een keer iets moeten ruilen trek dan maar een halve dag uit.
je een keer iets moeten ruilen trek dan maar een halve dag uit.
444,- ? wat voor merk, weet je dat toevallig ?
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Bij Mediamarkt hebben ze 2 versies van de Cyberhome DVD spelers in de aanbieding.
De AD-N212: Simple speler zonder DTS en MP3
De AD-M212: Met DTS en MP3
Zelf heb ik 2 AD-M212's gehad en ze alle 2 moeten terug brengen, de dvd's bleven na een half uur gewoon hangen en daarna wil het apparaat niets anders meer herkennen.
In de apparaten zit een DVD-Rom drive van KTC (heb hem open gehad
www.ktc.com.tw) Daar zat het probleem toen ik m'n Creative 5x DVD er op aansloot (er zit een IDE poort in) werkte het ding weer perfect.
De beeldkwaliteit is goed tot zeer goed en mp3's speelt ie ook perfect af (ook VBR).
Als je niet te ver bij Mediamarkt uit de buurt woont dan zal ik het gewoon proberen dat apparaat en hem terug brengen als ie het niet doet (heb een aantal mensen gehoord bij wie hij het perfect doet), ze zijn met ruilen heel makkelijk.
De AD-N212: Simple speler zonder DTS en MP3
De AD-M212: Met DTS en MP3
Zelf heb ik 2 AD-M212's gehad en ze alle 2 moeten terug brengen, de dvd's bleven na een half uur gewoon hangen en daarna wil het apparaat niets anders meer herkennen.
In de apparaten zit een DVD-Rom drive van KTC (heb hem open gehad
De beeldkwaliteit is goed tot zeer goed en mp3's speelt ie ook perfect af (ook VBR).
Als je niet te ver bij Mediamarkt uit de buurt woont dan zal ik het gewoon proberen dat apparaat en hem terug brengen als ie het niet doet (heb een aantal mensen gehoord bij wie hij het perfect doet), ze zijn met ruilen heel makkelijk.
Verwijderd
Ik werk op de afdeling Hifi bij mediamarkt
de goedkoopste is een cyberhom van 444,- regiovrij
en voor 100 piek meer heb je eentje die ook mp3 kan afspelen
de goedkoopste is een cyberhom van 444,- regiovrij
en voor 100 piek meer heb je eentje die ook mp3 kan afspelen
Verwijderd
Hey hoe bevalt werken daar ? wat verdient het ? ze zoeken nog mensen in Amsterdam dus dacht erover om me aan te biedenOp dinsdag 12 december 2000 23:04 schreef playa het volgende:
Ik werk op de afdeling Hifi bij mediamarkt
Pagina: 1