Toon posts:

Vmware internet probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, Ik kijk hier al een tijdje rond en heb al heel wat nuttige dingen hiervandaan gehaald _/-\o_

Nu is het geval dat ik vmware software op mijn computer gezet om veiliger te kunnen downloaden, maar zit ik met een probleem wat ik hier nog niet :P terug kan vinden.

Als ik op de virtuel computer aan het downloaden (/of internetten) ben dan raakt de virtuele computer op de een of andere manier elke 10-15 seconden de verbinding kwijt en vind hij hem naar 5-10 seconden weer terug:?

Hierbij hoort de foutmelding (het netwerk is gereset)
De connection to the server has been lost (error C00D0029)
Nu heb ik een ipconfig/all in prompt uitgevoerd op beide computers en zie ik staan dat bij de Virtual machine netwerken (VMnet1 en VMnet8) de DHCP gewoon ge-enabeled is(zoals het hoort).
Maar bij de "host"computer is bij een ipconfig/all VMnet1 de DHCH niet enabeled.
Dit is het enige wat ik kan bedenken dat niet juist is, maar ik krijg de DHCP op de "host"computer niet ge-enabeled

Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand hier weet waar het aan kan liggen en hoe ik het kan veranderen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 18:40 . Reden: Typo;s ]

Verwijderd

Topicstarter
*Kick* Is er niemand die weet waar het aan ligt dat ik in mijn virtuele pc geen constante netwerkverbinding is, maar de netwerkverbinding steeds wordt geresetAfbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/confused.gif