/laat:[quote]
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 18:20:
ik kickte pas na 40 uur- > kijk naar mijn 1e en 2e bericht, sorry hoor.[quote]
Door detron - Sunday 25 January 2004 17:23
Door detron - Sunday 25 January 2004 17:45
Euhhh... da's toch echt al na 22 minuten hoor...

Iemand die een topic leest gaat (naar mijn idee ) al vanuit dat ie google en de website van de maker zelfs al geraadpleegt heeft. Immers niet iedereen houd zich aan deze regel. en die topics werden toch ook niet a la minuut gesloten?
Nope... da's niet waar. Zie ook de FAQ:
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
• Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
• Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
ik zei alleen dat BackSlash32 geen nieuwe info toe te voegen had aan de reeds bestaande info, en ook niet met iets kwam waar ik wat aan had, het is dan toch niet verboden om te zeggen dat hij dan liever zijn mond moet houden, want niemand schiet daar wat mee op. Sorry hoor, maar deze reactie vond ik wat kinderachtig.
Neen... je reageerde op een behulpzame post door middel van een

smiley. Reageer je altijd zo wanneer mensen jouw willen helpen? Als een bepaald advies in jouw ogen niet goed is of niet voor jou van toepassing is dan kun je dat altijd nog vriendelijk toelichten... het zijn immers users die
jou proberen te helpen. Misschien een wat mindere betweterige houding aannemen? Kom op, ze helpen je echt niet om te pesten hoor
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.