Opzeggen Chello (via kabelnoord), hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 08:45
Ik wil graag Chello opzeggen. Echter bij ons gaat dit via onze lokale kabelboer (nl Kabelnoord). Ik kan echter nergens vinden waar ik mijn abonnement op moet zeggen. Moet ik nu een aangetekende brief sturen naar Chello of naar kabelnoord?

Het is wel zo dat kabelnoord in geval van storing bij me langs komt om bijvoorbeeld een modem te vervangen. Tevens wordt het abonnementsgeld door kabelnoord van mijn rekening gehaald.

Heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt?

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 15:57
Hoi,

Ik ben nu ook bezig met het opzeggen van. Ik heb van hen onderstaande reply gekregen op de vraag "hoe nu verder". Misschien heb je er wat aan.
Wij respecteren uw besluit om uw chello abonnement op te zeggen. De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met
een minimumtermijn van twaalf (12) maanden, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. U dient uw opzegging echter schriftelijk
aan ons door te geven waarbij de opzegging alleen geldig is na schriftelijke bevestiging door UPC. De opzegtermijn gaat lopen op
de datum van dagtekening van de schriftelijke bevestiging van UPC. U dient rekening te houden met de opzegtermijn van één (1)
kalendermaand. Nadat u de modem heeft ingeleverd en de laatste factuur heeft voldaan stort chello de borgsom van het modem
retour. Tenzij u op dit moment naast chello nog andere producten op dezelfde factuur in rekening gebracht krijgt. Dan zal de borg
met de abonnementskosten van deze producten worden verrekend in plaats van naar uw rekening overgemaakt. Wij nemen
contact met u op voor het ophalen van het modem (Dit duurt ongeveer 2 weken).

Friesland/Flevoland en Noord-Holland
UPC Nederland
Customer Service
Postbus 1050
8900 CB Leeuwarden

Gelderland
UPC Nederland
Customer Service
Postbus 6603
6503 GC Nijmegen

Zuid Holland/ Brabant
UPC Nederland
Customer Service
Postbus 806
2900 AV Capelle a/d IJssel

• Rendier2710
Damien schreef op 25 januari 2004 @ 18:48:
Hoi,

Ik ben nu ook bezig met het opzeggen van. Ik heb van hen onderstaande reply gekregen op de vraag "hoe nu verder". Misschien heb je er wat aan.

[...]
Ik begrijp dat verhaal niet helemaal. Moet je dan zowel een brief naar Kabelnoord als naar Chello sturen om het abonnement op te zeggen? Of zorgt Kabelnoord voor de communicatie richting Chello?

Ik heb trouwens net de voorwaarden gevonden van kabelnoord, zoals die toen naar mij toe zijn gestuurd:

===========

De abonnee kan het abonnement schriftelijk opzeggen. Het abonnement eindigt op de laatste dag van de kalendermaand waarin de abonnee heeft opgezegd. De opzegging geschiedt op het moment dat de kabelexploitant de opzegging ontvangt.

===========

Dit zou dus betekenen dat ik per het eind van deze maand niet meer zou kunnen internetten. Nou ja, dan maar even 56k.

Ben benieuwd hoe dit gaat.

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:10

AirX

Tweak Guru

Je moet even naar www.kabelnoord.nl gaan, daar kun je het zelf vragen :) Ik woon ook in de regio van Kabelnoord :) Ik zou trouwens even wachten met het opzeggen van Chello, de snelheid gaat namelijk omhoog en we hebben hier bij Kabelnoord niks te klagen, want ik zit altijd @ 100% van mijn snelheid :D.

info@kabelnoord.nl moet je hebben. Ze reageren altijd dezelfde werkdag nog, dus dat zou ik eerst even proberen

offtopic:
Wat is trouwens je echte naam? :P

[ Voor 26% gewijzigd door AirX op 25-01-2004 19:32 ]

• Rendier2710
AirX schreef op 25 januari 2004 @ 19:27:
Je moet even naar www.kabelnoord.nl gaan, daar kun je het zelf vragen :) Ik woon ook in de regio van Kabelnoord :) Ik zou trouwens even wachten met het opzeggen van Chello, de snelheid gaat namelijk omhoog en we hebben hier bij Kabelnoord niks te klagen, want ik zit altijd @ 100% van mijn snelheid :D.

info@kabelnoord.nl moet je hebben. Ze reageren altijd dezelfde werkdag nog, dus dat zou ik eerst even proberen

offtopic:
Wat is trouwens je echte naam? :P
Tjsa, de snelheid is niet het probleem. De afgelopen tijd download ik niet zoveel meer. 50 euro in de maand is dan best wel veel. Daarbij heb ik heel erg vaak last van trage verbingen (20 sec voordat google is geladen) en enorme pingtijden (586 ms). Chello en kabelnoord zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Vandaar dat ik nu overgestapt ben op ADSL.

En als je wilt weten wie ik ben; mail me maar op peekaa (at) hotmail.com

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:10

AirX

Tweak Guru

Rendier2710 schreef op 25 januari 2004 @ 20:04:
[...]

Tjsa, de snelheid is niet het probleem. De afgelopen tijd download ik niet zoveel meer. 50 euro in de maand is dan best wel veel. Daarbij heb ik heel erg vaak last van trage verbingen (20 sec voordat google is geladen) en enorme pingtijden (586 ms). Chello en kabelnoord zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Vandaar dat ik nu overgestapt ben op ADSL.

En als je wilt weten wie ik ben; mail me maar op peekaa (at) hotmail.com
Dat is irritant ja. Ik heb altijd een ping van 20-30. Google laadt dan ook meteen :) Dus daar moet iets serieus niet kloppen. Ik zou eerst nog even Kabelnoord contacten dat je Chello opzegd als ze er niets aan doen. Misschien helpt dat.

EDIT: Sorry, Ik zie net dat je al ADSL hebt :)...

[ Voor 4% gewijzigd door AirX op 25-01-2004 20:24 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-05 11:02
Je kan gewoon bij Kabel Noord opzeggen, zij regelen het dan weer naar Chello toe. Heb vorig jaar ook bij Kabel Noord opgezegd, tegenwoordig adsl :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
www.chello.nl --> support --> UPC faktuur --> Mijn gegevens --> opzeggen

Dat dan weer wel......

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Ik ben hier toevallig ook mee bezig (regio rotterdam), bedankt Foxfire voor de tip...

Wil ik jullie niet het mailtje onthouden wat chello mij stuurde aan de hand van mijn support request via de site :
Geachte heer *****,

In reactie op uw bericht:

Beste Meneer/mevrouw,

Bij deze wil ik mijn chello classic abbonnement opzeggen. Mijn gebruikersnaam is *****. Ik wil u vragen schriftelijk mijn verzoek te bevestigen, en mij op de hoogte houden omtrent de volgende punten :

-precieze datum waarop mijn abonnement ophoudt.
-hoe ik de modem retourneer en mijn borg terug krijg.

Met vriendelijke groet,

Informeren wij u graag als volgt:

Om chello light aan te vragen, wordt een afspraka gemaakt om de modem te wissel, de wissel houdt dus in dat u overgaat op chello light.
De borg van het oude abnonnement wordt overgezet op de nieuwe modem.
Wij wijzen u er tevens op dat bij omzetting naar een loght abonnement een contract voor minimaal één jaar zal worden aangegaan en dat er eenmalig 30 euro aan omzetkosten
zal worden berekend. Graag horen wij van u of u akkoord gaat met deze voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
Om maar even aan te geven wat voor mongolen daar werken... man man wat een debielen zeg... |:(

/edit:
Als je dus dat PDF opzegformulier wilt opvragen krijg je die niet omdat het adres niet klopt...
http://www.upc.nl/pdf//Opzegformulier.pdf moet
http://www.upc.nl/pdf/Opzegformulier.pdf zijn. Volgens mij opzettelijk om het nog even wat lastiger te maken....

[ Voor 10% gewijzigd door FreeRider op 07-02-2004 15:02 ]

Concrete Loop Watercooling

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:42

XyS

0.o.O

weer zoiets doms?

bij vraag 5 ( van die borg) staat geen eens een lijntje dus kan je je rekeningnummer niet invullen?

dan maar ernaast schrijven :P

ze willen gewoon et geld niet terug geve :9
Pagina: 1