Toon posts:

NET MD en van MD naar PC copieren

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net MD en openmg.
Is er een mogelijkheid om een md op teslaan op de pc zodat ik een cd ervan kan branden.
Volgens Sony kan ik dat niet met Sonicstage ik kan alleen maar inchecken en uitchecken dus eerst van pc naar md dan kan het daarna weer van md naar pc.
Alleen een MD van een ander of een life opname kan ik niet terug zetten op de pc.

Wie heeft een mooie oplossing voor mij ?

Alvast bedankt groetjes Richard

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:21
Gewoon analoog opnemen denk ik, van je headphone-out op je MD op je Mic-in van je pc.

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:04

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

ik moet zeggen dat ik het nog niet uitgebreid getest heb met opnamen vanaf een deck ofzo, maar je kunt in sonicstage wel muziek beluisteren vanaf je netmd. als je nu een opname kunt maken van wat er aan geluiden is op je computer (geluidsrecorder ofzo) hoef je die analoge stap niet te maken.
ik ben trouwens ook benieuwd wat open source developers gaan maken zodra libnetmd een beetje volwassen is. zou ik persoonlijk zeer fijn vinden :) . vooral als je atrac-files zou kunnen beheren ofzo.

/edit: als ik m'n mz-n710 op m'n amp aansluit is het geluid erg zacht, als je een deck hebt kun je dat beter gebruiken. het geluidsniveau opkrikken lijkt me niet bevorderlijk voor de kwaliteit.

[ Voor 22% gewijzigd door Bananenplant op 25-01-2004 19:04 ]

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

Verwijderd

dat mag sony niet doen.. je mag geen "mp3" bestanden terugrippen naar je pc :r , dit kan ik ook niet met mn mp3 speler en bijbehorende software

Verwijderd

Dit is op het moment onmogelijk via de usb kabel , net zo lang tot er iemand een leuk tooltje gaat bouwen :/

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:32

Nitai

Live the life you love.

de beveiliging zit in de speler zelf, dus er zal veel meer dan een leuk tooltje schrijven gedaan moeten worden... :o

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Op de manier zoals jij het wilt doen kan het dus niet. Dit heeft natuurlijk alles met copyrights te maken en daarom zitten er dus ook beveiligingen op de speler.

Omdat beveiligingen omzeilen illegaal is staan we het ook op GoT niet toe.

Er wordt al gesproken over tooltjes schrijven en die richting wil ik dus absoluut niet op, daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.