Ik ben van plan om een DVD brander aan te schaffen, maar ben enorm aan het twijfelen of mijn systeem dat wel trekt en of een DVD brander wel nut heeft.
Ik heb een pIII 450@500 (Katmai)
256 MB Ram
30GB HD 7200 rpm lokaal (80GB in de fileserver)
OS Windows 2000 professional
Kan ik met bovenstaande configuratie:
1) MP3's DVD"s maken die ik in m'n DVD speler kan afspelen.
2) Kan m'n HD de snelheid leveren om een DVD op 4 speed of eventueel zelfs op 8 speed te fikken.
3) Als ik een DVD koop kan ik dan een backup maken op mijn systeem? (ook als er eventueel features van de film moeten worden weggelaten)
Met andere woorden ik wil de bottlenecks en de do's and don'ts weten m.b.t. DVD's fikken op deze specs.
Als ik een DVD Brander kan gebruiken met de specs die ik heb, dan dnek ik aan een NEC ND-1300a of een ND-2500 (als 8x nut heeft)
Ik heb een pIII 450@500 (Katmai)
256 MB Ram
30GB HD 7200 rpm lokaal (80GB in de fileserver)
OS Windows 2000 professional
Kan ik met bovenstaande configuratie:
1) MP3's DVD"s maken die ik in m'n DVD speler kan afspelen.
2) Kan m'n HD de snelheid leveren om een DVD op 4 speed of eventueel zelfs op 8 speed te fikken.
3) Als ik een DVD koop kan ik dan een backup maken op mijn systeem? (ook als er eventueel features van de film moeten worden weggelaten)
Met andere woorden ik wil de bottlenecks en de do's and don'ts weten m.b.t. DVD's fikken op deze specs.
Als ik een DVD Brander kan gebruiken met de specs die ik heb, dan dnek ik aan een NEC ND-1300a of een ND-2500 (als 8x nut heeft)
[ Voor 5% gewijzigd door Hoicks op 25-01-2004 17:59 ]