[NERO] SVCD te groot?

Pagina: 1
Acties:

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:56
Hoi,

Ik heb met tmpgenc 2 films omgezet naar SVCD. Ik heb ze allebij opgesplitst, dus ik heb nu 4 mpg bestanden. De 2 mpg's van Film1 zijn allebij rond de 760 mb, en de mpg's van Film2 zijn ook allebij rond de 760 mb. Bij een SVCD moet dit op een 700 mb cd passen. Maar het vreemde is dat de svcd's van Film1 op de cd passen, maar nero zegt dat de svcds van Film2 er niet op passen, tientallen mb's te groot.

Hier begrijp ik dus echt niks van, ze zijn allebij op precies dezelfde manier geencode (gspot geeft dezelfde info aan).

Iemand een oplossing?

Ik durf niet 70 mb te gaan overburnen 8)7

Verwijderd

ging een (s)vcd niet om tijdsduur ipv grootte?

Verwijderd

Dat is inderdaad zo
Als de 760MB inderdaad niet past zou je eens moeten kijken naar de tijdsduur, waarschijnlijk is dit over de 80minuten, je kunt niet zo gek veel overburnen en zeker geen 70MB je zult waarschijnlijk het origineel in 3 stukken moeten splitsen.

Om welke film gaat het btw?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:52
je hebt niet perongelijk bij Film2 in Nero gekozen voor een datacd i.p.v. (S)VCD?

760mb is niet echt extreem groot voor een mpg file van een svcd namelijk...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• dbzfan
Nee, ik heb gekozen voor SVCD en hij is 49 minuten.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je hebt over een .bin hebt kan dit prima. Hoe lang is het image in minuten volgens Nero? :)

Verwijderd

Anders koop je wat 90 minuten cd's en overburn je ze :P Works fine with me.

• dbzfan
Het gaat over de mpg. Maar nu geeft ie de error dat het geen valid SVCD is. Stream error. Erg vreemd omdat ik hem omgezet heb zoals ik het altijd doe. Misschien is de source (dvdrip) gewoon fout. Ik zoek wel een andere, want dit gaat niet lukken. Tnx voor jullie hulp :)
Pagina: 1