smart doctor 2 met asus radeon 9600XT/TVD

Pagina: 1
Acties:

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Heb vorige week een asus radeon 9600XT/TVD gekocht.

Toen ik smart dovtor 2 geinstalleerd heb had ik vanaf het begin problemen gehad. Misschien dat iemand dit bekend voorkomt of dat iemand er een oplossing voor weet.

Als ik dus smart doctor opstart geeft deze heel vaal alleen maar het "overclock" venster weer dus om GPU en MEM snelheid aan te passen.

Als dan eens wel het voltage / temp / fan RPM venster weergegeven wordt krijg ik bij de temp elke keer een script foutmelding en bij het RPM monitoring screen bijna altijd 0 toeren.

Verwijderd

Heb je de ASUS Enhanced drivers geinstalleerd? Zoniet, dat kan helpen. Verder zijn er best veel problemen met SmartDoctor. Ik gebruik het programma niet meer.

Verwijderd

Je moet naar setup en dan monitoring time op 5 seconden zetten. Dan refresht ie de detials elke 5 seconden ipv 2 min. Ik heb ook een 9600XT gehad en fannetje stopte bij mij ook wel eens. Volgens SmartDoctor dan, het fannetje draaide weldegelijk :) Succes!

Verwijderd

Met dat progje heb ik vroeger ook wel wat problemen gehad, van de laatste versie van op de site ben ik best wel tevreden over. Ik vind het namelijk leuk dat de fan dan niet voluit draait.

Ik heb het nog niet tegoeit doorgrond, maar er zou ook een functie inzitten om geminimaliseerd te starten...

• Gieter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07 14:10
Ik heb precies het zelfde probleem. Heb meteen na het lezen van jou post een nieuwe smartdoc gedownd en deze geeft nu het volgende aan :

Vga chipset isn't supplied with stablized voltage. Contact ASUS for help.

Moet ik dit nu serieus nemen of spoort het programa gewoon niet?

Sys specs

Zalman 300 watt
Intel 3,2 GHz
Seagate 80 gb
Asus p4p800de
Asus 9600xt

Mijn power moet toch voldoende zijn?.

G.

Verwijderd

ik had dat ook (niet stablized voltage) heb gewoon de foet marge ofzo op 20%gezet en volgens mij kun je in de bios ook de agp voltage iets hoger zetten maar daarvoor moet je niet bij mij zijn

en als je niet overclockt moet je gewoon al die asus troep er af gooien heb ik ook gedaan hoef je ook niet naar die onzin te luisteren

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 20:17 ]

Pagina: 1