Vastlopen zonder conflicten

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Tijdens 3d-spelletjes loopt mijn pc om de 10 minuten zo'n beetje vast. |:( Hij deed dit niet toen er een 4mb ati AGP-kaart in zat. Wel vanaf dat er een 64mb ati rage maxx in zat, die heb ik teruggebracht. Nu zit er een diamond viper 770 32mb tnt2 in en nou loopt ie gewoon weer steeds vast. Ik kan geen irq conflicten of iets dergelijks ontdekken. :? Alles is oke behalve een blauw informatie uitroeptekentje bij mijn lpt poort. Als ik in het bios alles op fail safe zet gebeurt het nog steeds. het beeld bevriest dan en het geluid wordt een of andere discotrack, af en toe wel lachen in UT, dan gaat dat net op het moment dat iemand 'bitch' zegt. En dan 20 keer achter elkaar totdat ik de pc uitzet.... Weet iemand het achterliggende probleem of is daar specifieke informatie voor nodig? ik heb al een stuk of 5 keer alle irq's omgegooid zonder effect. De geluidskaart in een ander slot gezet en drivers geupdate, windows opnieuw geinstalleerd, hij start in 12 seconden op met een k6-2 500mhz en 128mb @ 100mhz. verder zit er een modem in en een 3com 10mbit netwerkkaart, alles werkt perfect verder. *D

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Misschien de nieuwste via drivers installeren, daarna nog eens de nieuwste drivers voor je vid. kaart installeren?
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?