Toon posts:

welke camera

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen twee camera's

de olympus c-150
http://www.kieskeurig.nl/...ch1/Olympus%20C%20150.htm

en de

Trust 770Z Powerc@m optical zoom
http://www.kieskeurig.nl/...rc@m%20optical%20zoom.htm

Welke kan ik volgens jullie het beste kiezen

alvast bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Op de prijs na zit er nogal een verschil tussen deze twee camera's. De één heeft bijvoorbeeld 2.0 MP, de ander 3.2 MP. En op Kieskeurig kan je ook reviews vinden en als je de gemiddelden vergelijkt zie je dat de Trust een 7.7 gemiddeld krijgt en die Olympus een 7.1. Lees dus ook eens wat reviews die daar staan :)

The devil is in the details.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Goirle1, toen je dit topic aanmaakte, kreeg je dit te zien bovenaan:
* Lees de algemene FAQ inzake topicstarts over hoe een topic te starten.
* Lees de Fotografie Policy en Technische FAQ Fotografie evenals Digicams, koopadviezen, fotos faq en policy goed door voordat je een topic begint.
* Vergeet de search niet, misschien is je vraag/probleem al langsgeweest.
* Wees duidelijk in je topicstart, des te beter kunnen anderen helpen.
In de Fotografie Policy staat dit gedeelte:
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Als je bovenstaande zaken even had gelezen dan had je geweten dat een dergelijk topic niet de bedoeling is hier in Fotografie: Lees reviews, stel je eisen en wensen vast, bekijk de resultaten van beide camera's (bijvoorbeeld op photosig.com) en kies aan de hand van de beschikbare modellen de juiste camera. Succes.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.