Ik ben dus naar de dealershow van Harman geweest. Dat is dus Harman Kardon, JBL en Infinity.
Na eerst overheerlijk gegeten te hebben gingen we de spulletjes bekijken.,
De nieuwe lijn versterkers ziet er super gelikt uit.
Degene die ons de spullen liet zien zei zelf niet zo te geloven in 6.1, dus hij verwachte vooral dat de 5.1 en de 7.1 versterker(s) gingen lopen
De 130 is identiek aan de AVR 505. De nieuwe instap dvd speler is gelijk aan de DVD 506 (sterker nog: aan de voorkant zit een plaatje DVD xx (type vergeten)), maar als je aan de achterkant kijkt staat er heel bijdehand "DVD 506". Die limited edition serie was gewoon volgens mij een uitprobeersel of het nieuwe uiterlijk aan zou slaan. Bij ons in de winkel liep die supergoed, dus ik denk dat dat een teken was voor harman om dat in alles door te voeren.
Voor de rest kon diegene niet veel speciaals vertellen (niet meer als dat ik op internet of in de folder kon vinden).
Harman is er zelf ook met een mooi satelliet setje, wat er vooral heel gelikt uitziet icm met de versterker. Het geluid heb ik niet gehoord.
Voor de geintereseerden:
JBL houd haar normale speakers eigenlijk. De SCS 178 word vervangen door een 6.1 speakerset (jammergenoeg met als achter-center een normale satelliet speaker). Het jammere is dat de nieuwe set advies prijs van 750 euro mee krijgt (de scs 178 kost nu iets van 400).
Voor de rest bleef het meeste gelijk (de TiK enzo gaan gewoon door).
Infinity vervangt een Alpha serie door de Beta serie (hoe voorspelbaar

). De nieuwe serie is kwa uiterlijk heel veel veranderd. Heb de Beta 5 zitten luisteren, en die klonk harstikke leuk (ware het niet dat ik eerst zelf de versterker in moest stellen, en er een stereo dvd in zit

... Dus die maar even vervangen door eeN DTS dvd).