[internet explorer] geen javascript nieuwe vensters

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:19
Ik heb vroeger Mozilla geïnstalleerd gehad op mijn pc, maar wil nu Internet Explorer gebruiken. Het probleem is dan echter dat hij geen nieuwe vensters opent via javascript. Ik heb mijn standaard browser weer aangepast naar Internet Explorer, maar het helpt dus niets.

Iemand hetzelfde gehad?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Java geinstalleerd? Hetzij van SUN of van MS?

En als je Java SUN hebt, dan wel even kijken of je Iexplorer hebt aangevinkt bij configuratie. En anders staan er misschien wel instellingen verkeerd van IE

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Dennis
Ik heb alles via Programmatoegang en instellingen op "Microsoft" gezet.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[edit]
Foutje denk ik, dacht dat Javascript ook met Java te maken had.. :o

[ Voor 79% gewijzigd door Br@m op 25-01-2004 16:33 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Waarom zou Java iets met Javascript doen? ;)

Maar ik zou in eerste instantie denken aan popupkiller - zoals de google toolbar, een viusscanner, personal firewall, etc.
Daarnaast: hoe bedoel je niet meer openen? Een leeg scherm (bekend probleempje) of gewoon geen scherm?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Javascript heeft niets te maken met de Java VM, dus ik zou niet weten wat een andere VM op zou moeten lossen.

• Dennis
Is hier geen oplossing voor?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

ddc schreef op 26 januari 2004 @ 23:19:
Is hier geen oplossing voor?
F_J_K schreef op 25 januari 2004 @ 16:30:
Maar ik zou in eerste instantie denken aan popupkiller - zoals de google toolbar, een viusscanner, personal firewall, etc.
Daarnaast: hoe bedoel je niet meer openen? Een leeg scherm (bekend probleempje) of gewoon geen scherm?
Loop die 6 tips/vragen even langs en geef er wat feedback op zodat we indien nodig aan andere zaken kunnen gaan denken ;)
Als leeg scherm: lees SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger even door.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dennis
Nee, geen leeg scherm, maar gewoon geen scherm. Ik heb geen popupkiller, geen firewall maar wel een virusscanner geïnstalleerd. Dit is echter een business versie en daar zitten dit soort dingen niet op.

En zoals ik al zei, het is alleen van toepassing nadat Mozilla de standaard browser is geweest en dit weer terug is gezet op Internet Explorer.

:).

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Oja, oeps :o
Dan maar even gokken:
Het "moet" dan haast wel een door IE vergeten terug te zetten regsetting zijn. In het reg zoeken op mozilla (aangenomen dat je de standaard directorynaam hebt aangehouden) en dan kijken wat dezelfde key bevat op een machine met IE, zou misschien helpen. En/of met regmon er naast kijken of er een error wordt gegeven bij een bepaalde key.
[/gokje]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:14

André

Analytics dude

Dus als jij deze pagina in IE opent krijg je geen nieuw venster?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<html>
  <head>