Toon posts:

[winXP]volumeregeling heeft een eigen leven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de volumeregeling van winxp.
Als ik bijvoorbeel winamp aan heb staan op het halve volume en laat dat een nacht zo staan dan word ik 's ochtends wakker zonder geluid.
Dan kijk ik naar de volumeregeling van winxp en dan staat die gewoon laag..
hoe is dat mogelijk?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier zie ik inderdaad wel meer problemen mee. Er lijken problemen op te treden zodra WinAmp het volume van Windows zelf probeert aan te passen. Welke WinAmp versie draai je btw? Mijn voorstel is beide volumes op maximaal te zetten en vervolgens 1 te kiezen om te gebruiken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Pc virus, spyware vrij ? Ook alle updates binnen ?

Misschien iemand bij je thuis die m zachter zet. Wel of niet vanaf afstand met bijv. VNC.

Wat heb je zelf al geprobeerd? Hebben alle users dit? Of alleen jij? En alleen winamp of ook andere programma's ? Kortom meer info needed:) Ook de drivers van je geluidskaart kan nog.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:24

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Alle programma's kunnen toegang hebben tot de windows volumeregeling. Als mooi voorbeeld weet ik PowerDVD te geven die het opstarten het windows volume aanpast op de laatst ingestelde waarde binnen PowerDVD. VMWare flikt hetzelfde geintje (al kun je dat uitzetten in de scripts van VM's).

Ik denk zelf dat je even moet nagaan welke programma's allemaal in de tussentijd gedraaid worden om je probleem te achterhalen.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende