inquestos schreef op 25 januari 2004 @ 17:34:
RareAap, ik denk dat je gelijk hebt. Werkt hier in ieder geval goed, moet nog controleren of het precies hetzelfde is als echte default light, maar ik ben je in ieder geval dankbaar

Werkt toch een stuk fijner zo. En dat het dan vervolgens bij elke scene zo is is verder alleen maar handig...
btw. Hoe weet jij toch al die dingen (volgensmij is dit namelijk niet de eerste keer, wel)?? Ik dacht dat je net nog maar een paar maanden maxte? Je lijkt nu al op sommige vlakken meer te weten dan Oogst... 
Ik ben al een jaar of 7, 8 bezig met 2D en 3D op de pc. Max R2 was het geloof ik waar ik mee begon met 3D. Maar het is pas het laatste jaar of zo dat ik er echt heel veel mee doe.
Maar in al die tijd heb ik veel gelezen over oa 3D en dat heeft me de nodige kennis en zo'n 200+ nuttige links opgeleverd

Het probleem is dat ik zelden tijd heb om een groot project af te maken, veel te druk met m'n studie eigenlijk. Maar ik ga nu het project voor de huidige contest helemaal afmaken, niet op tijd voor de einddatum helaas, omdat dat als het af is heel mooi wordt (/moet worden

)
Het zal best dat ik op sommige vlakken meer weet dan Oogst, maar wat betreft de theorie achter de 3D is hij volgens mij nog steeds de onbetwiste koning hier, zo is zoiets als maxscript waarschijnlijk iets waar ik me nooit aan zal wagen