Toon posts:

RIP software?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het dat er rip-software bestaat om CD/DVD's te kopieeren?
Zo ja waar kan ik dat het beste vandaan halen? :?

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Niet om écht beledigend over te komen, maar ga in godsnaam ff zelf zoeken...dit is niet echt een vraag die hier thuishoort.

[koraks strijkt over zij hart] Ga hier eens kijken: www.dvdrhelp.com en www.nero.com

[ Voor 27% gewijzigd door koraks op 25-01-2004 14:13 ]

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:21
CloneCD, CloneDVD, Alcohol 120%, Nero - Burning ROM (niet zo goed voor de nieuwste kopiëerbeveiligingen. Pinnacle Instant DVD Copy.

Dit zijn allemaal geen gratis programma's, maar zoek eens op google op deze programma's en probeer ook eens iets als 'CD copy program'. Kortom, probeer zelf eerst eens iets. Als het goed is stond dit ook wel in de registratievoorwaarden. Misschien dat een website als www.beginnersweb.nl je meer op weg helpt dan dat GoT dat zou willen. Ook www.cdmediaworld.com zou je goed op weg kunnen helpen voor het vinden van een programma voor het branden van CD's en DVD's.

Maar, als je meer moeite wilt doen, dan zou ik je verder nog veel plezier willen toewensen op GoT :)

[ Voor 22% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-01-2004 14:15 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Flauwekul
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Hierover is genoeg te vinden hier in de search of met google. :O

Verwijderd

Topicstarter
Ok het is mij duidelijk, tocg bedankt voor de informatie

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:16
Geef maar toe, je neemt ons gewoon in de maling. Dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.