Com 21 ping verminder en lag wegwerken ???

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoi Allemaal.

Leuk dat artikkel over overclocken... maar het lukt mij niet en ik denk ook niet dat je er veel mee opschiet.
Ik zelf zit bij gelreshit en ik kan max down met 17 kbytes/s opzich een leuke snelheid.
Ik heb alleen met het spel counterstrike ontzettend last van vertragingen (lag) en een hele hoge ping.
Weet iemand over ik dit software matig (in win98se) ietsjes bij kan stellen waardoor ik minder vertraging heb.

Trouwens... hoe snel is chello ?? in kBYTEs/sec ?
Ik vind trouwens dat we niet meer over Kbits moeten praten maar over KBYTES !!! het is elke keer zo onduidelijk wat nu echt de snelheid is.

Verwijderd

Ik zit dus bij Chello en mijn snelheid is gemiddel 150 KBYTES/s en Max iets van 250 KBYTES/s.

Kijk eens bij www.cableguide.net voor wat tweak ideetjes. Let vooral op die [Ping -?] truuk. Dat scheelt in ping snelheid, je kijkt daarmee wat jou servers packetsize is en stelt jou packetsize daarmee af, zodat jouw blokjes niet steeds gefragmenteerd zijn... Suc6

Verwijderd

Counter-Strike heeft zelf trouwens ook een vrij slechte net-code hoor...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

1. zorg dat je CS up to date is (5.2)
2. pas in /halflife/cstrike/config.cfg de rate (6000-8000 voor kabel) en de pushlatency ( -(de helft van je huidige ping)) aan.

Dit vas voor mij al een hele verbetering in CS. Je kan de waardes ook in de console veranderen dmv rate xxxx en pushlatency xxxx.
bron: http://www.counter-strike.net/oldnews.html

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 09:27
Ik heb het al eens gezegd, maar ik doe het nog eens: Ik vind het gigantichs oneerlijk dat de UPC/Chello en UPC/A2000 gasten voor 89 piek een fair-use abo hebben met snelheden van 200+ kbyte/s en 'overal' een ping van 20 hebben. Terwijl ik voor diezelfde 89 piek 37 kbyte/s krijg, maar ik dat toch vaak niet haal en een gigantische packetloss heb en een ping van vaak 150+.
Het is zelfs zo dat wij GV-ers op onze eigen Quake2 servers een hogere ping hebben dan gasten van een heel andere provider!!! :( :(

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Hmm, ik dacht dat chello overal 1,5MBit downstream had (~= 180 KBytes/s), tenminste dat heb ik.
Mijn ping is meestal 50-100, lager dan dat komt eigenlijk nooit voor.

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Ja, FatalError, oneerlijk he?
Nou, ik zal nog eens wat andere oneerlijke dingen vertellen.
De ene zijn vader verdient 10x meer dan de jouwe, die krijgt alles nieuw. Oneerlijk, jouw vader doet evenveel moeite.
Mensen in Zaire van jouw leeftijd hebben niet eens een computer laat staan een ping, ze moeten dagelijks vechten voor hun alles. Oneerlijk, dat zijn ook mensen zoals jij.
Sommige mensen hebben een kabelmodem met een ping van <80 met Quake2. Toch voelen ze zich elke dag enorm depressief en willen niet meer leven, voor het zelfde geld.
Sommige mensen hebben niet in de gaten dat niet veel eerlijk is in deze wereld.
Word wakker!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Thx voor de reacties..
En fatal error... eigenlijk heb je gelijk !
ze zouden alles gelijk moeten trekken.

Groet...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 09:27
Dr. Vork: Doe nou niet zo snugger!
Het gaat om abo's binnen HETZELFDE bedrijf.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Helemaal mee eens Fatalerror!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 17:36

Boedha

Niks

Hee, zal ik dan ook maar ff zeggen wat nie eerlijk. Dat de ene debiel wel kabel en de andere nie. Dat 2 Kilometer verder palet@home binnen komt met 200 a 300 k/b en hierzo alleen die klote ISDN.

das pas oneerlijk. GVD!@@@%^$

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Ook al is het binnen hetzelfde berijf moet je nog niet zeuren

Verwijderd

ja ja, alles is te relativeren

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

ik dacht dat boedha's niet mochten vloeken... :)

aAarGhh

Pagina: 1