[Iexplorer]Start pagina veranderd steeds

Pagina: 1
Acties:

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik was van de week even lekker aan het surven en er was nix aan de hand. Maar nadat ik mijn computer gereboot had kreeg ik steeds de startpagina searchclubs.ws. Ik heb daarop een ad removal tool gedownload en het hele zooitje laten scannen. Nu vond hij Alexa en heeft het verwijderd. Maar nu heb ik nog steeds die vervelende startpagina, ook als ik hem verander naar een andere site.... wat nu? Ik heb al mijn cookies al verwijders en ook al mijn temp inet. files maar niks lijkt te werken....

iemand iedeen of wordt het een reinstall....

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] al doorgelezen en geprobeerd? :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En een virusscanner en windows updates ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:01

Zoefff

❤ 

Waarschijnlijk zijn er ook nog registersleutels of andere dingen achter gebleven, die je adware scanner niet heeft gevonden, of niet heeft weggegooid.

Voordat je een topic opent over spyware, moet je eigenlijk de volgende 3 programma's op je systeem loslaten:

SpyBot
AdAware
Hijack This

Zie ook de link die G33rt je gaf :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Een ettertje dat ook veel in je startups en searches morrelt is CoolWebSearch.
Mocht je na de acties omschreven in de HowTo en in de hierboven geschreven reacties nog niet schoon zijn dan kun je eens proberen of de CWS cleanup tool op Merijn.Org werkt. Hoewel Hijackthis de veranderde links wel detecteert is het misschien makkelijk om die tool nog eens te laten scannen.

Succes :)

• Jedi Geub
  • Niet online
Thx guys!!!

Ik heb nu adware, spybot gedaan ik zal nu nog die laatste probeeren. Wel erg vervelend dit... helemaal omdat ik toch wel 98% legale spullen op mijn computer heb staan.

Verwijderd

Jedi Geub schreef op 25 januari 2004 @ 17:08:
Thx guys!!!

Ik heb nu adware, spybot gedaan ik zal nu nog die laatste probeeren. Wel erg vervelend dit... helemaal omdat ik toch wel 98% legale spullen op mijn computer heb staan.
Dit heeft eigenlijk niets met al dan niet illegaal spul geïnstalleerd hebben staan te maken.
Je hebt een site bezocht, daar iets laten installeren, al dan niet bewust en dit is het gevolg.

• Jedi Geub
  • Niet online
Zoefff schreef op 25 januari 2004 @ 14:44:
Waarschijnlijk zijn er ook nog registersleutels of andere dingen achter gebleven, die je adware scanner niet heeft gevonden, of niet heeft weggegooid.

Voordat je een topic opent over spyware, moet je eigenlijk de volgende 3 programma's op je systeem loslaten:

SpyBot
AdAware
Hijack This

Zie ook de link die G33rt je gaf :)
Ok het is gelukt jongens!!! Nadat ik Spybot, adaware en Hijack This had gedraait was het er nog niet af. Maar na de Schredder tool op marijn.org was die eindelijk weg!

THx!

topic kan dicht

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:01

Zoefff

❤ 

Topics gaan niet dicht nadat de vraag beantwoord is hoor, ze zakken gewoon rustig naar beneden. Desalniettemin is het fijn dat het gelukt is :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik laat het inderdaad wel wegzakken, als ik alles moet sluiten als het is opgelost krijg ik nog veel meer last van RSI :P
het zakt vanzelf weg als nienmand meer reagert nu je hebt aangegeven dat het is opgelost.

Overigens welkom op GoT! :*

Omdat je nieuw bent:
Trouwens is het handig om voor je een vraag stelt, even de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) door te lezen van het subforum waar je post. Daar staan vaak wat tips en altijd al veel antwoorden op vragen. Zo had je in dit geval wellicht [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] gevonden en had je mischien al via de GoTsearch de diverse eerdere topipcs over irritante startpagina's gevonden, die dezelfde tips geven. Maar goed, dat is voor een volgende keer :) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1