jumpertjes op asus p4p800 deluxe

Pagina: 1
Acties:

• *marco*
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 00:47
Hallo

ik heb hier een asus motherboard voor me. alles in de pc kast geinstalleerd. nu is mij niet meer duidelijk hoe ik die jumpertjes moet plaatsen die op de zwart plaatjes boven de batterij.

Iemand die zo'n motherboard heeft en me op weg kan helpen ? want de manual is voor mij in elkgeval niet helemaal duidelijk. Tot op heden heb ik nog niet goed kunnen opstarten (fatal error) en dat kan in mijn ogen alleen in die jumppertjes zitten.

marco
marco@xcape.nl

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 21:35

RammY

Dát!

je hoeft op de P4P800 niks in te stellen.. Dit staat standaard allemaal goed.

Deze advertentieplaats is te huur!

• *marco*
goed maar het probleem is nou juist dat we daar aan geklooid hebben in de veronderstelling dat dat moest. Ik weet het is stom maar goed misschien dat toch iemand me ff op weg kan/ wil helpen. met een detailed fotootje ofzo.. dan ben ik al een heel eind .. die wazig dingen op de aus sites zijn niet echt duidelijk.

marco

[ Voor 24% gewijzigd door *marco* op 25-01-2004 14:22 ]

Verwijderd

Er staat toch een layout in het boekje :?
Zoek de plek op met de corrosponderende jumper en functie, en kijk wat default is :?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Je bent redelijk nieuw hier zie ik, dus erhh, dan weet je misschien nog niet dat je niet onder ieder bericht nog eens je naam hoeft te zetten. (Zie de faq, frequenty asked questions)

Wat betreft de jumpers: in de handleiding van je moederbord moet per jumper staan wat de 'default' positie is, dus zo zou je eruit moeten komen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• *marco*
het enige dat ik nog even moet weten is of ik die jumpertjes horizontaal of verticaal moet plaatsen, dit is namelijk erg slecht te zien op de afbeeldingen op de site en in de manual.

mogelijk dat iemand dat kan zien op zijn of haar moederbord?

alvast vele dank,

Marco

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ff on topic dan maar: wat je eens ff kunt proberen is de manual van de Asus website downen in PDF...dan kun je inzoomen. Overigens no offense...maar als je uit de standaard handleiding al niet komt...waar begin je dan aan met jumpers goedzetten?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• *marco*
goed goed ik zal wel onnozel overkomen in jullie ogen. maar de reden waarom deze topic starte was vrij duidelijk in mijn ogen. Moet ik die jumpertjes nou horizontaal of verticaal zetten . dit vraag ik omdat dit niet duidelijk op de site en in de manual staat.

link naar de afbeelding op de site :
http://www.asus.com/produ...t478/p4p800-d/enlarge.htm

knappe jongen die kan zien op deze afbeelding of de jumpers horizontaal of verticaal moeten.

Wat is er zo raar aan deze vraag ? En hoezo hardleers ? het is mijn topic je bent niet verplicht te reageren. Jammer.

Verwijderd

In het boekje staat duidelijk aangegeven met plaatjes hoe ze moeten staan op default ,dit is enorm duidelijk voor mij. :) Download anders de pdf eens en kijk daar eens, dit is toch vrij basic stuff dacht ik zo 8)

Ik sluit me verder aan bij The Eagle ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 15:02 ]

• 3xhaas
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09-2024
Als je het mobo houdt zoals op het plaatje horizontaal

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Boven je batterij? is dat niet de clrtc1 ?

Volgens mij moet hij op 1 en 2, dan hou je dus 3 over als 'niks'.

die 2 blokjes links ervan zijn usb headers, GEEN jumpers daar op zetten.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vraagje: heb je HEEL het boekje al doorgelezen? Ik heb een "normale" P4P800 hier, maar ik kan toch echt wel vinden welke jumpers ik waar moet zetten.
Maar ok, ik strijk even over mijn hart...iedereen moet het leren en die mobo's zijn te dur om te verkloten...dan weet ik er zelf nog wel wat leukers mee })
Kijk ff op pagina 2-2 van je mobo-boekje. Daar zie je hoe de jumperblokjes zijn opgebouwd, en ook hoe ze moeten staan. En verder pagina 2-20 en 2-22; dat zijn voor zover ik zo snel even kan zien de enige jumpers. Tis dan ook een jumperfree mobo zoals ze dat zo mooi noemen ;)
Suc6

Edit: en zie hier: http://www.asus.com.tw/su...P800%20Deluxe&Type=Latest
En dan de sectie Manuals 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door The Eagle op 25-01-2004 15:16 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1