Ik heb sinds gister het MSI-bluetooth dongletje in huis om te connecten met mn nokia 6600, maar na de installatie van de bijgeleverde cd, vraagt hij (zoals normaal) om opnieuw op te starten, ik doe dat dan ook en bij het opstarten van windows gaat hij zoals normaal opzoek naar de nieuwe driver. Maar hij kan deze niet vinden! Niet in de geinstalleerde map of op de cd, ik heb geen idee hoe ik het dongletje aan de praat krijg, iemand suggesties?
opgelost, mag eventueel dicht, ik ga het volgende ook in het nokia 6600 forum plaatsen:
ik kan wel van pc naar nokia bestanden sturen, maar foto's van mn tel naar mn computer krijg ik niet voor elkaar met de MSI bluetooth dongle, iemand die me daar wel mee kan helpen?
ik kan wel van pc naar nokia bestanden sturen, maar foto's van mn tel naar mn computer krijg ik niet voor elkaar met de MSI bluetooth dongle, iemand die me daar wel mee kan helpen?
*schop*
ik zit nu met het probleem dat ik het msi dongletje niet aan de praat krijg onder xp, heeft iemand een link naar het adres met de goeie zachtwaar? Of een link naar een site met de uitleg hoe ik het aan de praat kan krijgen?
ik zit nu met het probleem dat ik het msi dongletje niet aan de praat krijg onder xp, heeft iemand een link naar het adres met de goeie zachtwaar? Of een link naar een site met de uitleg hoe ik het aan de praat kan krijgen?