Toon posts:

SBS2003 en nederlandstalige outlook2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een sbs2003 UK netwerk aan het opzetten. Je hebt dan de mogelijkheid om als exchange client outlook2003 uk te gebruiken. Momenteel wordt er geen sbs2003 dutch aangeboden door Microsoft. Ik zou wel willen verder werken met sbs2003 uk maar de client zou de nederlandstalige outlook2003 moeten zijn. Ik heb op diverse plaatsen gechecked maar ik vind nergens een outlook2003. (wel in office 2003 dutch, maar dat is geen oplossing voor mijn probleem)

Hoe geraak ik aan een nederlandstalige outlook2003 (msi file)?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik ben bang dat je die toch zult moeten kopen.
Outlook is onderdeel van diverse pakketten (SBS, Office enzo) en je hebt nu betaald voor een UK license.
Wil je de NL versie zul je voor zover ik weet de NL lic moeten kopen.

Move PNS > SA

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Licentie gewijs is misschien niet inorde. Maar er bestaat gewoonweg op dit moment geen nederlandstalige SBS2003

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
je mag ook outlook XP gebruiken hoor je bent niet verplicht om 2003 te gebruiken, ook kwa functionaliteit ontloopt het elkaar niks

naja 'cached folders' heb je dan niet,.. maar goed dat mis je niet

later kan je dan altijd nog upgraden

of je maakt gebruik van OWA 2003 dat werkt ook lekker

bij alle grote resellers kan je overigens een cdkit kopen van outlook2003 (kost een euro of 20, dan krijg je alleen de cdrom (license key heb je immers al)

[ Voor 23% gewijzigd door Zwelgje op 25-01-2004 12:54 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips. Ik zal mijn gebruikers toch moeten aansporen om gebruik te maken van outlook 2003 UK.

Want aankopen van een nederlandstalige outlook2003 kit gaat ook niet. Wij hebben als bedrijf de mogelijkheid om alles te downloaden wat microsoft heeft (via MSDN Subscriber downloads). En daar kan ik het bijvoorbeeld ook niet apart downloaden.

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 19:56
Geen nl versie van SBS2003??
Heb hem hier toch echt voor me hoor

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:51
Ja ik heb de NL versie inmiddels ook al 3x uitgeleverd en geïnstalleerd..

Dus disc kit moet er ondertussen ook wel zijn...

(Mijn iRacing Profiel)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er bestaan eventuuel ook wat Multilingual resources voor Office 2003 :) Meer info : http://www.microsoft.com/...2003/four/ch13/IntA01.htm Misschien kan je daar iets mee ?

SBS 2003 Nederlands is inderdaad ook al weer een tijdje te verkrijgen. http://www.microsoft.com/.../servers/sbs/prodinfo.asp

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 16-02-2004 11:53 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1