9600XT

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-02 09:57
hmmz kheb een asus ati radeon 9600XT hebbe lekkere temps en een big ass cooler zit er standaart op, zou ut lonen om een giant II van thermaltake of een zalman erop te pleuren????

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee

blup

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-02 09:57
srry voor 2de post mah de reden wrm is dak nieuw ben op dit forum (normaal php nuke)
en ik wil een andere cooling om dat asus slechtere levering heeft, de fan liep vast op hoge toeren omdat de soort fan guard erop zat, weggehaald en hij draait goed
zet ik hyperdrive van asus aan gaat ie even snel omdat proc de rest moet compenseren :\
drm wil ik oa andere cooler (bij gaint II zit al standaart heatsinks)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 08:38

Turkish

zhé germans

Die Zalman (HP80c) is een goede koeling die mits niet oc'd zonder fan kan worden gebruikt en anders met de stille bijgeleverde. Thermaltake hetzelfde verhaal.
Zorg alleen dat je je fan bewaart ivm met garantie

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

wat wil je berijken? andere cooling zal alleen nut hebben als je ook echt stiller wilt.. of dat je wilt gaan overclocken ofzo. en probeer wat beter nederlands te gebruiken.. al die mah wrm en drm maken het er niet beter leesbaar op.

Ik zit hier ook met een 9600XT, ga waarschijnlijk die zalman met 80mm fan erop zetten vanwege de herrie (en misschien om lichtelijk over te clocken). tis alleen nogal een gedoe en je garantie vervalt wel (tenzij je die oude cooler er weer op doet voor je garantie.. maar toch redelijke kans dat je je garantie verspilt)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 12:16 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

ze gaan echt wel zien dat de cooler eraf is geweest al gaat ie stuk en je stuurt em op. En elke fabrikant gooit dan de oorzaak altijd op de cooling zodat het hen niks kost!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik draai die Asus kaart met de fan op 20% (3400rpm) en ik kan je zeggen dat het verschil met een stilstaande fan niet hoorbaar is, en de rest van m'n systeem is echt enorm stil omdat ie op de slaapkamer staat en ik 'm ook voor TV en MP3 zut gebruik. Tijdens gamen blijven de temperaturen met dit toerental gewoon laag.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:29
Hann1BaL schreef op 25 januari 2004 @ 12:22:
ze gaan echt wel zien dat de cooler eraf is geweest al gaat ie stuk en je stuurt em op. En elke fabrikant gooit dan de oorzaak altijd op de cooling zodat het hen niks kost!
Dat hangt ervanaf hoe handig je de oude koeler er weer op zet })

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Of het loont weet je pas als je het doet....
Meestal zijn de aftermarket koelers wel beter.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.