hoi,
Bij het maken van een lift-simulatie-programma heb ik het volgende probleem.
Als we bij de BG staan met de deuren dicht, moet er gewacht worden op de knoppen deur open, req BG en req Verd. Volgens mij moet dit op de volgende manier kunnen.
de events worden aangemaakt in een header-file op de volgende manier
verder wordt via een PCL-kaart de status ingelezen en gekeken welk event moet worden geset (het inlezen werkt goed).
bijv:
.pulseEvent(); is ook geprobeerd maar ook dit helpt niet.
iemand een idee wat er fout kan/is gaan?
Bij het maken van een lift-simulatie-programma heb ik het volgende probleem.
Als we bij de BG staan met de deuren dicht, moet er gewacht worden op de knoppen deur open, req BG en req Verd. Volgens mij moet dit op de volgende manier kunnen.
C++:
1
2
| HANDLE events[2] = {params->knop_Verd.m_hObject, params->deur_Dicht.m_hObject}; DWORD event = ::WaitForMultipleObjects(sizeof(events), events, FALSE, INFINITE); |
de events worden aangemaakt in een header-file op de volgende manier
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
| CEvent deur_Open; CEvent deur_Dicht; CEvent knop_BG; CEvent knop_Verd; CEvent knop_DO; CEvent sensor_BG; CEvent sensor_Verd; CEvent timer; |
verder wordt via een PCL-kaart de status ingelezen en gekeken welk event moet worden geset (het inlezen werkt goed).
bijv:
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| if(BGKnop) { params->knop_BG.SetEvent(); } if(VerdKnop) { params->knop_Verd.SetEvent(); } if(DeurKnop) { params->knop_DO.SetEvent(); } |
.pulseEvent(); is ook geprobeerd maar ook dit helpt niet.
iemand een idee wat er fout kan/is gaan?