Toon posts:

Office 2003 installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een legale (corperate) Office 2003 NL geinstalleerd, maar kan oude office files, maar ook nieuwe files niet meer openen
Outlook, Word, Exel, Powerpoint e.d. starten dus wel op, je kunt erin werken, maar het bewaren gaat niet (en het openen van oude files)
Ik werk met Windows XP Home NL

IK heb het daarna nog een keer geprobeerd, maar hetzelfde probleem ontstaat weer. Ik heb daarna Office 2000 Premium erop gezet en dat werkt perfect
Opnieuw Office 2003 erop en weer hetzelfde probleem
Ik heb daarna op een andere pc die onder XP Pro werkt Office 2003 gezet en daar werkt het perfect
Rara hoe kan dat?
Kan het aan de XP Home instellingen ergens liggen of aan Zonealarm wat op de eerste pc nog actief stond?

Wie weet of dit een bekend probleem is of een instellingsprobleem?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:19
Is het opslaan icoontje dan grayed of krijg je een foutmelding? Iets meer informatie svp.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 11:21:
Wie weet of dit een bekend probleem is of een instellingsprobleem?
Je kunt even kijken bij Extra > Opties... > Opslaan en daar even naar de instellingen kijken. De mijne zijn 'Word-bestanden opslaan als [Word-document (*.doc)' en er staat geen vinkje voor 'Functies die geïntroduceerd zijn naar [lijstje met Word-versies]' en dit werkt prima :) .

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Toevallig al 50 keer opgestart voor dit gebeurde?
What happens if you don't activate your copy of Microsoft Office?

Before you activate Office, you may run it for a limited amount of time. Microsoft Office will go into Reduced Functionality Mode when this grace period expires. In Reduced Functionality Mode, you will not be able to save modifications to documents or create a new document, and additional functionality may be reduced.

No existing Office files or documents will be harmed, and you can easily get Office out of this mode by following the instructions outlined in the screens presented.
Weet je zeker dat je een legale, geactiveerde Office hebt? (Activation hoeft niet bij een corporate maar die zal je niet thuis draaien als het legaal is en as het gedownload is kan ook gewoon de filename fout zijn en de crack brak 8)7 )

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 25-01-2004 12:37 . Reden: corporate ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)