• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hallo tweakers,

Ik vroeg me af of die mp3 spelers met HD van iriver (of andere fabrikanten) ook een programma nodig hebben om files erop te zetten, of ondersteunen ze standaard allemaal al gewoon de mass-storage drivers van windows zelf?

Persoonlijk hoop ik namelijk dat ze zich gewoon aan de standaarden houden en dat je dus geen drivers nodig hebt om te instaleren.

Tevens vroeg ik me af in hoeverre die harddisks "shock proof" zijn, ik bedoel, flash is leuk maar een beetje overdreven duur. kan ik er gewoon een beetje licht mee sporten.(joggen/fietsen/skaten/enzo).

En hoe betrouwbaar zijn die hardeschijven, is iemand al badsectors of gecrashte hardisks tegengekomen?

Verder had ik nog een vraagje over de baterijen, gaan die echt zo lang mee als dat wordt beweerd of gaan ze minder lang mee?

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Als je dit nou eens post in de topics die daar voor zijn bedoeld?

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
een_madcat schreef op 25 januari 2004 @ 03:53:
Hallo tweakers,

Blabla vraag 1?

Persoonlijk hoop ik namelijk dat ze zich gewoon aan de standaarden houden en dat je dus geen drivers nodig hebt om te instaleren.

Tevens vroeg ik me af in hoeverre die harddisks "shock proof" zijn, ik bedoel, flash is leuk maar een beetje overdreven duur. Blabla vraag 2

En hoe betrouwbaar zijn die hardeschijven, blabla vraag 3

Verder had ik nog een vraagje over de baterijen, Blabla vraag 4
Ja

Ja

Ja

Ja

En nu in het officiele IHP XXX Forum!