Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Heb je search gebruikt? Er waren aantal topics hiervoer dacht ik.
Ten eerst om jouw kaart te kunnen overklokken moet je hacked bios erop zetten die het mogelijk maakt. Die moet je effe zoeken via search.
Ten eerst om jouw kaart te kunnen overklokken moet je hacked bios erop zetten die het mogelijk maakt. Die moet je effe zoeken via search.
Lucky Goldstar
hmm ja, maar ik hou normaal niet van overklokken omdat mijn systeem al aardig warm wordt. Maar nu is mijn kaart dus onderklokt, maar voor welke reden vraag ik me dan af..
ja ik heb de seach gebruikt, maar kon niets vinden met zo'n rare onderklokte kaart.
ja ik heb de seach gebruikt, maar kon niets vinden met zo'n rare onderklokte kaart.
[ Voor 21% gewijzigd door Dalrok op 25-01-2004 02:24 ]
ok, ik heb het bios toch maar even geflashed met een warp11 bios van club3d.
Het lijkt nu weer goed te draaien op de standaard snelheden. Blijkbaar kwam de kaart geleverd met een niet standaard bios.
Het lijkt nu weer goed te draaien op de standaard snelheden. Blijkbaar kwam de kaart geleverd met een niet standaard bios.
Verwijderd
Je kan cker met een Club3D wel hoger dan de 300mhz ik draai nu op (gpu/mem) 345/310 kan zelfs 330/317 draaien maarja snellere gpu is beterMadMarky schreef op 25 januari 2004 @ 02:20:
Standaard hoort ie idd op 275/270 te draaien. En op alle 9700's van Club3D zit 3.3ns geheugen, boven de 300Mhz kom je niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 10:05 ]
Pagina: 1