Beste mensen,
wie kan mij helpen met volgende probleem
ik heb een :
ASUS A7N8X deluxe v2.0 (up to date)
AMD XP3000+ 333fsb ---> Temp meestal rond 40 graden
Koeler van zalman
Samsung original 512MB PC3200
WD raptor 36G S-ATA
Maxtor 120G U133
ATI radeon 9800 SE 128MB (up to date)
Antec Lanboy met 350 Watt voeding
Alleen wanneer ik een spelletje speel, loopt die altijd vast tijdens het spelen voor een bepaald tijd meestal tussen 15 a 40 seconde en dan speelt die weer verder. (en dit is alleen bij het gamen en maakt niet uit welke game). Wanneer dit gebeurt brandt mijn HD-led continu. het is eigenljk een beetje irritant aan het worden.
p.s. een kleine vraag voor advies gevers. ik zat een beetje rond te lezen over de nieuwe prescott proccesor en tejas (die trouwens pas tweede kwartaal 2005 uitkomt)
en nu is mijn vraag met mijn huidige systeem is het wel eigenlijk interresant om over te stappen (upgraden) naar de prescott of gewoon wachten op de nieuwe socket 775 of beter een athlon 64
of gewoon wachten op reviews en benchmarks??
alvast bedankt
Naffer1980
wie kan mij helpen met volgende probleem
ik heb een :
ASUS A7N8X deluxe v2.0 (up to date)
AMD XP3000+ 333fsb ---> Temp meestal rond 40 graden
Koeler van zalman
Samsung original 512MB PC3200
WD raptor 36G S-ATA
Maxtor 120G U133
ATI radeon 9800 SE 128MB (up to date)
Antec Lanboy met 350 Watt voeding
Alleen wanneer ik een spelletje speel, loopt die altijd vast tijdens het spelen voor een bepaald tijd meestal tussen 15 a 40 seconde en dan speelt die weer verder. (en dit is alleen bij het gamen en maakt niet uit welke game). Wanneer dit gebeurt brandt mijn HD-led continu. het is eigenljk een beetje irritant aan het worden.
p.s. een kleine vraag voor advies gevers. ik zat een beetje rond te lezen over de nieuwe prescott proccesor en tejas (die trouwens pas tweede kwartaal 2005 uitkomt)
en nu is mijn vraag met mijn huidige systeem is het wel eigenlijk interresant om over te stappen (upgraden) naar de prescott of gewoon wachten op de nieuwe socket 775 of beter een athlon 64
of gewoon wachten op reviews en benchmarks??
alvast bedankt
Naffer1980