@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
PLEUR ER EEN SCREEN SAVER OP MET PASSWORD.
Verwijderd
vind jij het een antwoord dan ? het is bedoeld als lock functie op je account en niet een screensaver password,elevator schreef op 25 januari 2004 @ 00:31:
ehm.. ElectroPanic - waarom 'schop' je dze nou? Het antwoord is al 2 keer gegeven?
zal minder snel schoppen
2 Minuten na Topicstart al een schopje, omdat TS de replies niet gelezen heeft???mutsje schreef op 25 januari 2004 @ 00:33:
misschien gewoon op slot omdat Topic Starter de replies niet leest.
PLEUR ER EEN SCREEN SAVER OP MET PASSWORD.
Da's wel erg kort door de bocht!
We have just one world, but we live in different ones...
Verwijderd
DAT IS HET ZELFDE!!!!Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 00:35:
[...]
vind jij het een antwoord dan ? het is bedoeld als lock functie op je account en niet een screensaver password,
zal minder snel schoppen
Eerlijk gezegd vind IK dat WEL een antwoord. Een screenaver doet feitelijk hetzelfde als Win-toets+L, daarnaast wordt nog de screensaver zelf opgestart.Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 00:35:
[...]
vind jij het een antwoord dan ? het is bedoeld als lock functie op je account en niet een screensaver password,
zal minder snel schoppen
Tja, iets anders is automatisch niet mogelijk.
Het zijn in ieder geval 2 goede werkbare oplossingen.
Ik denk dat TS idd iets bedoeld met een skrienzever...
Verder - idd. het locken van je PC gebeurt automatisch als je je screensaver op password protect zet
Had iemand al gezegd dat een screensaver met password ook werkt?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 14% gewijzigd door alt-92 op 25-01-2004 00:46 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Is niet hetzelfde...! Je hebt de klok horen luiden, maar vindt de klepel niet op de plaats waar je dacht dat-ie zou zitten?
Met de Win+L wordt idd het systeem gelocked, MAAR er wordt geen schermbeveiliging opgestart. En dat terwijl de schermbeveiling (mits goed ingesteld) beide doet!
Verschil met schermbeveiliging is daar dus mee uitgelegd!
*grin* LOLBackSlash32 schreef op 25 januari 2004 @ 00:40:
ehm..
Had iemand al gezegd dat een screensaver met password ook werkt?
Ken je die spreuk? Je weet wel, die met dat van die mosterd en de maaltijd...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()