Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hoe molex stekkers open

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45
hallo

hoe lrijg ik de 4 pins molex stekkers open?

ik heb het met een pincet en een klein schroevendraaiertje geprobeerd maar dat werkte niet.

met een tangetje kreeg ik de pinnetjes er wel uit maar toen ik ze terug wou stoppen bleven ze niet meer steken.

wie kan me uitleggen hoe dit moet en misschien met foto's?

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 10:49
Ik las gister of vandaag ergens in een topic een link naar een tutural over kabel meshen, daar stond het in.

Ik zal ff voor je zoeken.

http://www.casejunkies.co....php?upn=010001&hl_id=485

[ Voor 20% gewijzigd door Speedener op 25-01-2004 00:25 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:29
daar heb je van die speciale dingen voor.
maar is ook mogelijk met een dun stokje dacht ik.

zal vast en zeker ergens in de search te vinden zijn.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

gewoon met een tang er in knijpen en als je ze er weer in wilt proppen gewoon een beetje uitbuigen weer.. klaar is kees

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 11:26

Nulnulnix

BOFH

Bigbot schreef op 25 januari 2004 @ 00:25:
maar is ook mogelijk met een dun stokje dacht ik.
Saté stokje misschien ;)

We have just one world, but we live in different ones...

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:44
omgebogen paperclip vindt ik het makkelijkst, dun, en stevig genoeg

Verwijderd

Eruit is meestal niet het probleem, het er weer in krijgen en dan blijven zitten. Ik maak meestal de pinnetje wat "wijder" zodat ze daar op blijven steken. Nadeel is wel dat als je hier weer een andere molex op aansluit dit niet echt strak vast zit ofzo

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:44
Mischien een erg flauwe vraag hoor maar waarom wordt mijn topic meteen gesloten met zelfde vraag?? :P

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Ibex

^^ met stom.

Ik zou het niet weten Wietman!!! maar ik denk dat er wel een reden zal voor zijn.

In ieder geval, die spukjes die je naar binnen moest plooien om de pinnetjes eruit te halen, moet je nu terug naar buiten plooien. Dan klikken de pinnetjes weer mooi vast in de molex.
Het enige nadeel is dat ze iets losser zitten en wat moeilijker in een female molex schhuiven, maar als je ff doet lukt het wel :)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• SpecialWhenLit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 11:17

SpecialWhenLit

Crank it to the last Mhz!

Het is mij altijd erg makkelijk afgegaan als je het busje gebruikt dat om de potloodstift van een passer gedraaid zit.
Als je de stekkers weer in elkaar zet moet je de "haakjes" weer even uitbuigen van tevoren, dan komt alles goed. ;)

Luchtkoeling zuigt...

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Ik doe het altijd met een naald. Die haakjes buig ik dan naar binnen en dan krijg je ze er makkelijk uit :)

Als je de stekkertjes terug stopt duw je die haakjes weer "wijd" ;) En ze blijven zitten.

JayGTeam (213177)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.