PC heeft kuren

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• NISMO
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 23:54
mijn pc start op continue met een win XP scandisk (uiterst irritant) ook valt hij vanzelf weg en start opnieuw op
ik heb hem geprobeerd te formatteren ( C:/) maar dan krijg ik een donker blauw scherm met een error
ik ben ten einde raad
pls help
grts nismo }:O

rYs 4 life

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wat is die error?

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:16
Ik vraag me eerder af hoe je kan formateren en dan een BSOD kan krijgen :?

Probeer je te formateren onder windows?

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

Erazzzer

Fear me, I'm German!

NISMO schreef op 25 januari 2004 @ 00:20:
mijn pc start op continue met een win XP scandisk (uiterst irritant) ook valt hij vanzelf weg en start opnieuw op
ik heb hem geprobeerd te formatteren ( C:/) maar dan krijg ik een donker blauw scherm met een error
ik ben ten einde raad
pls help
grts nismo }:O
ALs je wilt formatteren Moet je C:/ hebben (Al had dat C:\ moeten zijn) maar moet je laten booten van cd :) Daar krijg je alles wel mee weg. Ik raad je wel ff een cleane install aan dan verder na het probleem zoeken, tenminste als je geen belangrijke data kwijt raakt.

• NISMO
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 23:54
een of andere vage error met allemaal nullen en andere cijfers en X-en

rYs 4 life

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Speedener schreef op 25 januari 2004 @ 00:21:
[...]

Ik vraag me eerder af hoe je kan formateren en dan een BSOD kan krijgen :?

Probeer je te formateren onder windows?
Jah, ik vroeg me dat dus ook af, maar het is dus niet zeker of het een BSOD is, daarom vroeg ik naar de specifieke error. Iets met jumping to conclusions enzo.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je geen duidelijke info geeft van het probleem (wanneer het optreed bijvoorbeeld) en geen info over je systeem (specs, drivers etc etc) kunnen wij niets met dit topic behalve raden.

Automatische reboots duiden vaak op een te zwakke voeding (GOK). Probeer dat te controleren. Zet bijvoorbeeld ook eens het automatische herstarten uit (zodat je een BSOD met foutmelding te zien krijgt. (systeemeigenschappen --> geavanceerd --> opstart en herstelinstellingen --> vinkje bij 'de computer automatisch opnieuw opstarten' weghalen). Ga dus eerst even zelf aan de slag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.