rYs 4 life
Ik vraag me eerder af hoe je kan formateren en dan een BSOD kan krijgensdomburg schreef op 25 januari 2004 @ 00:21:
Wat is die error?
Probeer je te formateren onder windows?
ALs je wilt formatteren Moet je C:/ hebben (Al had dat C:\ moeten zijn) maar moet je laten booten van cdNISMO schreef op 25 januari 2004 @ 00:20:
mijn pc start op continue met een win XP scandisk (uiterst irritant) ook valt hij vanzelf weg en start opnieuw op
ik heb hem geprobeerd te formatteren ( C:/) maar dan krijg ik een donker blauw scherm met een error
ik ben ten einde raad
pls help
grts nismo
een of andere vage error met allemaal nullen en andere cijfers en X-en
rYs 4 life
Jah, ik vroeg me dat dus ook af, maar het is dus niet zeker of het een BSOD is, daarom vroeg ik naar de specifieke error. Iets met jumping to conclusions enzo.Speedener schreef op 25 januari 2004 @ 00:21:
[...]
Ik vraag me eerder af hoe je kan formateren en dan een BSOD kan krijgen
Probeer je te formateren onder windows?
Als je geen duidelijke info geeft van het probleem (wanneer het optreed bijvoorbeeld) en geen info over je systeem (specs, drivers etc etc) kunnen wij niets met dit topic behalve raden.
Automatische reboots duiden vaak op een te zwakke voeding (GOK). Probeer dat te controleren. Zet bijvoorbeeld ook eens het automatische herstarten uit (zodat je een BSOD met foutmelding te zien krijgt. (systeemeigenschappen --> geavanceerd --> opstart en herstelinstellingen --> vinkje bij 'de computer automatisch opnieuw opstarten' weghalen). Ga dus eerst even zelf aan de slag
Automatische reboots duiden vaak op een te zwakke voeding (GOK). Probeer dat te controleren. Zet bijvoorbeeld ook eens het automatische herstarten uit (zodat je een BSOD met foutmelding te zien krijgt. (systeemeigenschappen --> geavanceerd --> opstart en herstelinstellingen --> vinkje bij 'de computer automatisch opnieuw opstarten' weghalen). Ga dus eerst even zelf aan de slag
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()