Ik heb bij T-Mobile een fax & data service,
nu wil het dat waneer ik een fax wil verzenden of ontvangen het niet wil.
WinFax van norton geeft melding port ingebruik of modem reageert niet.
en FaxConsole van winXP geeft melding dat modem niet reageert.
Configuratie: Laptop Satellite 5200
DKU-5 Kabel van nokia
en natuurlijk een Nokia 7250
Interneten en mailen kan ik wel wel mobiel met pda & laptop. dus dat modem niet werkt is onzin.
Ik heb ook nog getracht de AT commands te verandere in de modem setup. dit heeft totaal geen effect gehad.
Via IR moet ik zelf handmatig opnemen en dan doet hij nog niet meer dan alleen dat trying connecting en stopt hij hem met melding kan geen verbinding maken.
verzenden doet all helemaal niks.
Heb verschilende mallen contact gehad met de klanten service, en die kunnen me niet echt helpen het zouw gewoon moeten werken.
via google kom ik er all helemaal niet uit en op site van T-mobile of Nokia is hierover niks concreets te vinden. over hoe je dit zouw moeten instellen.
Meschien dat hier nog iemand is die er ervaring mee heeft die me kan helpen.
nu wil het dat waneer ik een fax wil verzenden of ontvangen het niet wil.
WinFax van norton geeft melding port ingebruik of modem reageert niet.
en FaxConsole van winXP geeft melding dat modem niet reageert.
Configuratie: Laptop Satellite 5200
DKU-5 Kabel van nokia
en natuurlijk een Nokia 7250
Interneten en mailen kan ik wel wel mobiel met pda & laptop. dus dat modem niet werkt is onzin.
Ik heb ook nog getracht de AT commands te verandere in de modem setup. dit heeft totaal geen effect gehad.
Via IR moet ik zelf handmatig opnemen en dan doet hij nog niet meer dan alleen dat trying connecting en stopt hij hem met melding kan geen verbinding maken.
verzenden doet all helemaal niks.
Heb verschilende mallen contact gehad met de klanten service, en die kunnen me niet echt helpen het zouw gewoon moeten werken.
via google kom ik er all helemaal niet uit en op site van T-mobile of Nokia is hierover niks concreets te vinden. over hoe je dit zouw moeten instellen.
Meschien dat hier nog iemand is die er ervaring mee heeft die me kan helpen.