Toon posts:

[Foxmail 5]crasht bij sommige mailtjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Foxmail 5 is een zeer overzichtelijke client en werkt prima. Op (minimaal) 1 punt na. Als ik mijn hotmail ophaal dan zijn er mailtjes waar die eigenlijk XP op laat crashen.... Na een paar crashes had ik het door, het was telkens hetzelfde mailtje, een nieuwsbrief van Lycos (NL).
Op het forum en via Google kon ik niets vinden. Iemand al ervaring hiermee?
edit: beter is het op te schrijven dat de processor belasting tot 100% oploopt en dan worst alles zo traaaaaaaaaaaaaag dat je eignelijk niets meer kunt....
edit2: test met Foxmail4.1 ook zo....
edit 3: GoT-search en Google geen resultaat
systeem:
Asus L3800C P1.8/512MB/40gieg disk/XP Pro (aardig up to date)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 20:58 ]

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je versie 5 al geprobeerd ?

Werkt prima, geen ervaring met hotmail.

Verwijderd

Topicstarter
kijk eens naar de titel..... en de 1e regel ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 21:21 ]

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
sorry

Verwijderd

Topicstarter
kan gebeuren.. ;) geen probleem.
edit:
verder analyse:
ik heb even de proxy die foxmail gebruikt effe voor The Bat gebruikt.....bij een ander account waar foxmail ook bij een bepaald mailtje blijft hangen stopt The Bat ook. Dus het ligt aan de proxy van Foxmail die een pop3 (localhost) emuleert....
Het gaat al mis bij het ophalen van de (35e) header, dus ook zonder de mail binnen te halen.
edit:
* heb de mail wat opgeschoond. Krijg nu wel de hele lijst maar het systeem bevriest bij ophalen....
* heb intussen heb ik een webpagina gevonden waar zelfs een NL versie aanpassing voor Foxmail 5 staat...
http://www.hazeleger.net/special/index.htm
en dan bij downloads kun je de versie 5NL ophalen of een taalpakket.
Er blijkt op de homepage ook een engelstalig forum te zijn.. dus daar gisteren nog mijn vraag ook neer gezet. Goed bedoelde tips maar geen antwoord nog.

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 12:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de boosdoener, het mailtje, te pakken en de code naar de admin van www.hazeleger.net opgestuurd. Ben benieuwd naar hun bevindingen.
Pagina: 1