Ik heb een pagina die niet weg wil gaan hij heet SmartSearch, ik heb echt geen idee wat ik ertegen moet doen :(
En je hebt de spyware howto van ele al gelezen? Dit is wel een erg karige topicstart namelijk 
oh sorry, u is nieuw. welkom! voor dit soort problemen heeft elevator een stappenplan geschreven, ik zal het even opzoeken
[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] is handig om door te lezen. probeer wat daar aangegeven staat, en meld dan wat eruit komt. dat je maar een leuke tijd moge hebben hier op GoT!
oh sorry, u is nieuw. welkom! voor dit soort problemen heeft elevator een stappenplan geschreven, ik zal het even opzoeken
[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] is handig om door te lezen. probeer wat daar aangegeven staat, en meld dan wat eruit komt. dat je maar een leuke tijd moge hebben hier op GoT!
[ Voor 73% gewijzigd door G33rt op 24-01-2004 20:22 ]
Dank je wel 
neej dat lukt ook nie, hij blijft er gewoon op
neej dat lukt ook nie, hij blijft er gewoon op
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 20:35 ]
Verwijderd
Wát lukt niet?
We zijn niet helderziend..
Heb je de laatste CWSchredder geprobeerd?
Zorg dat je IE gesloten is als die loopt.
Als CWSchredder niet werkt, post dan hier je HijackThis log.
(Liefst tussen [code] tags).
We zijn niet helderziend..
Heb je de laatste CWSchredder geprobeerd?
Zorg dat je IE gesloten is als die loopt.
Als CWSchredder niet werkt, post dan hier je HijackThis log.
(Liefst tussen [code] tags).
Je bent niet zo heel erg duidelijk in wat je nou eigenlijk wel en niet gedaan hebt. Post hier even een report dat je met Hijack This maakt. Oftewel: lees die how-to, en wees een beetje duidelijker.
^ Wat hij zegt.
Als ik dus die link open van HowTo dan sluit me IE opeens af ik sta nog geen seconde op die pagina en dan is ie al weg, precies hetzelfde met Spybot en HijackThis. Als ik die 2 open sluiten ze ook gelijk af, dus dat lukt dus niet
Verwijderd
Ah, dat verklaart..Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 20:47:
Als ik dus die link open van HowTo dan sluit me IE opeens af ik sta nog geen seconde op die pagina en dan is ie al weg, precies hetzelfde met Spybot en HijackThis. Als ik die 2 open sluiten ze ook gelijk af, dus dat lukt dus niet
Welke windows heb je?
Open de taskmanager en kijk of je iexplorer.exe ziet staan.(Met de R op het eind dus).
Zo ja, kill die en probeer het dan nog eens.
hoe post je al deze posts dan? open de howto eens op de pc waarop je post, en ga dat dan allemaal doen bij de pc met die vreemde barVerwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 20:47:
edit:
mja, zit wat in Schouw
mja, zit wat in Schouw
[ Voor 4% gewijzigd door G33rt op 24-01-2004 21:10 ]
Verwijderd
Titlebar flagging...G33rt schreef op 24 januari 2004 @ 20:51:
[...]
hoe post je al deze posts dan? open de howto eens op de pc waarop je post, en ga dat dan allemaal doen bij de pc met die vreemde bar
@TS
Het zou ook directx32.exe kunnen zijn die hiervoor zorgt, dus(ook)deze zou je mogen killen met de taskmanager.
Dat weet ik ook nie heeel weirdG33rt schreef op 24 januari 2004 @ 20:51:
[...]
hoe post je al deze posts dan? open de howto eens op de pc waarop je post, en ga dat dan allemaal doen bij de pc met die vreemde bar
Ik draai Windows Xp
en ik zal die dingen probere te killen met taskmanager, ik hoop dat ie het dan wel doet
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 21:00 ]
Het is wel gelukt maar dan met een andere oplossing. Je hoeft die 2 bestanden niet te killen, ik ging naar me taskmanager en zag systeem.exe staan, toen dacht ik, die heb ik nooit eerder gezien. Ik kilde dat bestand, runde HijackThis en Spybot en toen was alles weer oke
, iedereen toch bedankt voor de hulp
Eeeuhm [search=SmartSearch] of de FAQ lezen zou al erg geholpen hebben. Maar ondertussen weet je best dat je geen kloontjes moet aanmaken (of zulke korte topicstarts te doen zonder al te veel info), dit kan daarom wel dicht 
Maar mooi dat je er van af bent, pas voortaan beter op waar je op ja klikt, of gebruik een andere browser zoals firebird - dat scheelt al een hoop spyware
Maar mooi dat je er van af bent, pas voortaan beter op waar je op ja klikt, of gebruik een andere browser zoals firebird - dat scheelt al een hoop spyware
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()