Mensen, op de een of andere manier krijg ik geen enkel USB-apparaat aangesloten. Mijn PC reageert gewoon niet......
Ik heb sinds gisteren een P4 3 GHz 800 FSB icm een Asus P4P 800.
Ik draai XP Pro NL incl SP1.
Ik heb alle drivers van de CD geïnstalleerd, op de USB2 drivers na. Op het moment dat ik die wil installeren krijg ik de melding dat de ondersteuning al ingebakken zit in SP1 en het daarom niet kan/nodig is de drivers te installen.
Ik heb meteen de bios geupdate naar 1014.005 via Asus Live-update. Echter na de reboot krijg ik de melding :
* Tekram USB infrared adapter IR-410W
* Het dockingstation voor mijn Kodak digicam
Ik heb het bios al een aantal keer veranderd kwa USB settings, alsmede de defaults geladen, maar nog steeds geen resultaat.
Nu heb ik vanmiddag een Lexmark P707 fotoprinter gekocht, en ook deze is USB...
Wat kan er in hemelsnaam mis zijn?! Is het een corrupte bios?! Ondersteunt de te installeren hardware geen USB2?!
Ik ben een beetje ten einde raad....
Ik heb sinds gisteren een P4 3 GHz 800 FSB icm een Asus P4P 800.
Ik draai XP Pro NL incl SP1.
Ik heb alle drivers van de CD geïnstalleerd, op de USB2 drivers na. Op het moment dat ik die wil installeren krijg ik de melding dat de ondersteuning al ingebakken zit in SP1 en het daarom niet kan/nodig is de drivers te installen.
Ik heb meteen de bios geupdate naar 1014.005 via Asus Live-update. Echter na de reboot krijg ik de melding :
Ik heb al een aantal devices getracht te installen, teweten :CMOS checksum bad.
Press F1 to run setup (kom ik in de bios)
Press F2 to load default values and continue
* Tekram USB infrared adapter IR-410W
* Het dockingstation voor mijn Kodak digicam
Ik heb het bios al een aantal keer veranderd kwa USB settings, alsmede de defaults geladen, maar nog steeds geen resultaat.
Nu heb ik vanmiddag een Lexmark P707 fotoprinter gekocht, en ook deze is USB...
Wat kan er in hemelsnaam mis zijn?! Is het een corrupte bios?! Ondersteunt de te installeren hardware geen USB2?!
Ik ben een beetje ten einde raad....