Heb vandaag mijn pas gerepareerde monitor terug, een Eizo T965 - 21 inch.
Wanneer ik een auto-resize uitvoer zou je denken dat de monitor het beeld zelf
resized totdat de hoeken van het bureaublad de hoeken van de monitor raken.
Oftewel, een mooie perfect fit waarbij het beeld precies in het midden staat.
Even een plaatje ter verduidelijking nadat ik auto-resize op mijn monitor heb uitgevoert.
http://www.brandendzand.nl/temp/monitor.jpg
Wat ik nu krijg, is dat na het uitvoeren van een auto-resize de breedte van de beeld uitgerekt word tot uit het zicht en is het ook nog eens verplaats naar de onderkant van het beeld waardoor je een zwarte balk ziet aan de bovenkant.
Hoe komt het dat ik dit krijg ??
Aan mijn resolutie kan het niet liggen en ook niet aan de refreshrate.
Of ik het nou op 1280x1024 @ 60 hz / 85 hz / 100 hz of 1600x1200 @ 60hz/ 85hz / 100 hz doe, het blijft hetzelfde doen.
Kan iemand mij helpen ??
Word er een beetje kriegelig van , ook omdat mijn eizo net voor de 2e x is gerepareerd en door de mensen van Teleplan (had geen goede verhalen gehoord op GOT)
Wanneer ik een auto-resize uitvoer zou je denken dat de monitor het beeld zelf
resized totdat de hoeken van het bureaublad de hoeken van de monitor raken.
Oftewel, een mooie perfect fit waarbij het beeld precies in het midden staat.
Even een plaatje ter verduidelijking nadat ik auto-resize op mijn monitor heb uitgevoert.
http://www.brandendzand.nl/temp/monitor.jpg
Wat ik nu krijg, is dat na het uitvoeren van een auto-resize de breedte van de beeld uitgerekt word tot uit het zicht en is het ook nog eens verplaats naar de onderkant van het beeld waardoor je een zwarte balk ziet aan de bovenkant.
Hoe komt het dat ik dit krijg ??
Aan mijn resolutie kan het niet liggen en ook niet aan de refreshrate.
Of ik het nou op 1280x1024 @ 60 hz / 85 hz / 100 hz of 1600x1200 @ 60hz/ 85hz / 100 hz doe, het blijft hetzelfde doen.
Kan iemand mij helpen ??
Word er een beetje kriegelig van , ook omdat mijn eizo net voor de 2e x is gerepareerd en door de mensen van Teleplan (had geen goede verhalen gehoord op GOT)