Goed, ik ben helemaal klaar met casema, en heb nu eindelijk mijn vriendin zover dat ze ook adsl wil.(de telefoontariefen gaven de doorslag...) Cistron adsl regio den haag zit in fase 1, dwz, ze zijn bezig met het aanleggen van het eigen glasvezelnet. HELAAS IS HET DUS NOG NIET BESCHIKBAAR...
Cistron GARANDEERD 2Mbit downstream, let op, dit geld natuurlijk alleen maar BINNEN HET EIGEN NETWERK!!! en upstream 1MBit. Downstream kan oplopen tot 8Mbit (als ik het goed heb 1 mb/s...geil!!!)
Ik heb het wel aangevraagd, ze houden me op de hoogte, en als ik meer weet horen jullie het als eerste.(voor zover dit alles nog niet bekend was...) Ook handig: zij regelen de kpn opzegging voor je.
Hoop hiermee van dienst te zijn en niet dubbel te posten...
HAHAHAHAHAHA 2Mbit gegarandeerd...MXstream eat your fokking heart out!
Cistron GARANDEERD 2Mbit downstream, let op, dit geld natuurlijk alleen maar BINNEN HET EIGEN NETWERK!!! en upstream 1MBit. Downstream kan oplopen tot 8Mbit (als ik het goed heb 1 mb/s...geil!!!)
Ik heb het wel aangevraagd, ze houden me op de hoogte, en als ik meer weet horen jullie het als eerste.(voor zover dit alles nog niet bekend was...) Ook handig: zij regelen de kpn opzegging voor je.
Hoop hiermee van dienst te zijn en niet dubbel te posten...
HAHAHAHAHAHA 2Mbit gegarandeerd...MXstream eat your fokking heart out!