Kheb een systeempje gebouwd op basis van een pIII 550 met een Gigabyte GA-6VXE+F2 mobo, en had er een FX5200 ingebouwd...die gaf dus aan "Code 10: dit apparaat start niet", terwijl ik net det53.06 heb geinstalleerd. Dat gaftie trwns ook al aan bij die TNT2 Ultra die dr eerst in zat. Ik vanalles geprobeerd en dacht dat t misschien met een bios update verholpen kon worden (AGP support enzo). Ik van de gigabyte site @bios gedload en alsmede het laatste bios voor dat mobo. In @bios dat nieuwe bios geselecteerd (twas voor een GA-6VXE+, eentje met F2 erachter kon ik niet vinden (any suggestions?)) en op update bios geklikt. Alles gaat goed en @bios vraagt me om opnieuw op te starten...zo gezegd, zo gedaan.
En dan gebeurt er waar ik al bang voor was, hij gaat aan en gaat hard staan te piepen (hoog hoog hoog mid laag) en blijft dan gewoon draaien, verder niets. Verkeerd bios, of een fout bij t flashen? Nevertheless hij is 'vakkundig'
gesloopt, IS HIER NOG WAT AAN TE DOEN???
....alvast bedankt
als je me kunt helpen
En dan gebeurt er waar ik al bang voor was, hij gaat aan en gaat hard staan te piepen (hoog hoog hoog mid laag) en blijft dan gewoon draaien, verder niets. Verkeerd bios, of een fout bij t flashen? Nevertheless hij is 'vakkundig'
....alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 19:37 ]