tijdelijk ander adslmodem

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
Mijn adsl verbinding is al opgeleverd maar wacht al een week op het pakket van KPN. Mijn oom heeft nog een adsl modem liggen. Kan ik deze gebruiken dan? of moet hier ook een mac adres worden doorgegevens aan de provider?

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Gaat niet werken denk ik, vroeger met chello kon dat nog wel. Bij een lanparty ff je modem meenemen, nu krijg je denk ik onder andere problemen met je MAC ADRES ja.

** Edit: zoals gunman al zei ja, ik ben in de war met kabel, dat is natuurlijk weer anders. **

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 19:36 ]

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Heel misschien werkt het al maar meestal heb je je pakket nog niet omdat je isp die moet versturen op het moment dat je gerbuikers gegevens ingestelt zijn :)

Verwijderd

tuurlijk gaat dat werken. je mag je kpn modem toch ook gewoon weggooien en bij de mycom een dsl modem-router halen?

ik denk dat je in de war bent met kabelinternet.

• kaiiestan
  • Laatst online: 15-05 17:34
wel een beetje tegenstrijdig :S

Natuurlijk kan je modem vervangen maar moet je dan een ander macadres doorgeven?

[ Voor 84% gewijzigd door kaiiestan op 24-01-2004 19:37 ]

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 17:02

Sick Nick

Drop the top!

Je kan prima een andere modem gebruiken, echter zullen ze wel controleren op MAC adres. Dat moet je dan clonen in je modem, de meeste bieden daar wel ondersteuning voor. Als je het MAC adres nog neit weet moet je je huidige doorbellen naar je provider.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

appetoe schreef op 24 januari 2004 @ 19:36:
wel een beetje tegenstrijdig :S

Natuurlijk kan je modem vervangen maar moet je dan een ander macadres doorgeven?
waarom :?
de mac adres is van je ethernet kaartje toch ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Hum, afaik werkt alleen Demon met een te registreren mac-adres. Maar dan nog, dat maakt niet uit. Het is niet zo dat je maar één modem mag registreren en daarna nooit meer. Dus er is geen probleem.
Let wel even op dat je een splitter nodig hebt en uiteraard je inloggegevens.

Maar dat was ook allemaal wel op www.kpnadsl.nl te vinden, dus deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.