Toon posts:

[lianli] pc 6083a aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan eindelijk eens een fatsoenlijke kast aan te schaffen.
Ik heb mijn oog laten vallen op de lian li pc-6083a, helemaal een te gekke kast maar ik vraag me het volgende af: Is de "front" niet een beetje rommelig bij de fan intakes?

Ik heb deze kast nooit in het echt gezien en in de reviews die ik gelezen heb heeft niemand er wat over gezegt, maar op de onderstaande foto lijkt het toch wel een beetje rommelig...

Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/articleimages/cases/lianli/pc6083a/front.jpg

Heeft iemand ervaring met deze kast?
De afwerking is zoals bij alle lianli kasten super netjes, maar het blijft wel een bak met duiten... wil dus wel wat echt moois in huis halen :)

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand deze kast in het echt aanschouwd?!

Verwijderd

blijkbaar
maar ik weet 1 ding zeker:
Hij is beter dan mijn kast aangezien mijn pa gisteren toen ik naar een lanparty ging mijn pc rechtop in de auto te zetten met als gevalg een half kapot toetsenbord en een gedeukt zij en bovenpaneel.
Maar ik ben blij dat mijn muis nog in mijn broekzak zat anders was die mischien ook kapot want ik denk niet dat een muis het fijn vind als er opeens een kast van zo'n 12 kilo bovenop dondert.

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb zelf een Lian-Li Pc60.
Deze heeft ook van die gaatjes voorin. Je kan nagenoeg niets erin zien, aangezien het erachter volledig donker is.
Bovendien kijk je meestal er niet recht tegenaan (je kast staat dus niet op ooghoogte) en dus kijk je er al snel te schuin in om überhaupt iets te zien.

Deze foto is waarschijnlijk gewoon met flits gemaakt, en dan zie je al snel wat erachter zit.
Ik zou me dus geen zorgen maken.

offtopic:
Mijn Lian-Li kast is ongetwijfeld een van mijn beste aankopen die ik ooit op pc-gebied heb gedaan. Echt superdingen zijn het, dus ik zou er zeker voor gaan! :)

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een Lian-Li Pc60.
Deze heeft ook van die gaatjes voorin
Ik twijfel eigenlijk tussen de pc60 en de pc6083a, die 6083a heeft usb2 en die lichtbalkjes langs de zijkant, dat vond ik wel grappig.
De pc60 heeft vele malen kleinere gaatjes voor zover ik heb kunnen zien op de plaatjes in reviews... dit zijn toch wel vrij forse balkjes

[edit]
om het nog moeilijker te maken om te beslissen ... :P
Afbeeldingslocatie: http://static.zoovy.com/img/silverpcs/-/pc_6085
deze is denk ik nog mooier, dit is echt een pc60 met blue leds :)
kijken of die in nederland verkrijgbaar is ergens

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 22:58 ]